خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد گفت: دانشجویان باید در اعتراض به مراسم روز دانشجوی دانشگاه آزاد نجف‌آباد، اقدام عملی انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۶۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد به نقل از فارس، عبداله انواری پیش از ظهر امروز در مراسم روز دانشجو، درباره جایگاه دانشجویان در انقلاب اسلامی اظهار کرد: اتفاقی که در سال 32 روی داد و باعث شهادت سه تن از دانشجویان به خاطر حضور بیگانگان در داخل کشور شد، قدرت واقعی دانشجویان را به رژیم آن زمان نشان داد.

وی دانشجویان را یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: دانشجویان در تمام دوران قبل از انقلاب با حضور گسترده خود در عرصه‌های مختلف به رژیم آن زمان نشان دادند که می‌توانند پایه‌های نظام را به لرزه در آورند و هر جای این انقلاب را که مشاهده کنید، حضور دانشجویان در خط مقدم را شاهدیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد، از ویژگی‌های بارز دانشجویان را استکبارستیزی بیان کرد و گفت: این ویژگی بارز دانشجویان بر اثر تعقل و زمان‌شناسی است و با وجود این احساسات ظاهری، دارای چنان بینشی هستند که در برابر توطئه‌های دشمنان در هر زمانی بهترین و سریع‌ترین عکس‌العمل را به صورت خودجوش نشان می‌دهند.

وی به برخی از ابعاد حضور انقلابی دانشجویان اشاره کرد و بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی که امام خمینی آن را انقلاب دوم بیان کرد توسط دانشجویان انقلاب انجام شد، در فتنه کوی دانشگاه همین بصیرت دانشجویان باعث عقب‌نشینی دشمنان شد.

انواری با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به دانشجویان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب پیشرفت‌های نظام را در حضور دانشجویان بیان می‌کنند و بحث نخبه پروری در میان دانشجویان از مواردی است رهبری حرکت جامعه را بر پایه حضور جدی دانشجویان می‌دانند.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص سرعت کم رشد علمی ادامه داد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره کاهش رشد علمی در سال‌های اخیر شما دانشجویان وظیفه‌دارید رشد علمی را سرعت دهید و برای رسیدن به تمدن اسلامی باید قله‌های رفیع علم و دانش توسط شما پیموده شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد، دانشجویان را از ستون‌های اصلی اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بیان کرد و یادآور شد: جامعه نیاز به حمایت و پشتکار شما دانشجویان دارد و اگر بخواهیم اقتصادی مقاومتی در جامعه نمود بارز پیدا کند تنها در عرصه‌های علمی قابل مشاهده است.

وی درباره سالروز وحدت حوزه و دانشگاه نیز خاطرنشان کرد: این اتحاد باعث ایجاد تحولاتی به‌خصوص در زمینه اقتصادی خواهد شد که به کل دنیا ثابت می‌کنیم دین اسلام تنها دینی است که می‌تواند در همه زمینه‌ها به خصوص اقتصادی بر همه اقتصادهای دنیا غالب شود.

انواری در پایان با تذکر نسبت به اقدام برخی دانشجویان در مراسم روز دانشجوی دانشگاه آزاد نجف‌آباد اذعان داشت: دانشجویان باید در اعتراض به مراسم روز دانشجوی دانشگاه آزاد نجف‌آباد، اقدام عملی انجام دهند و دانشجویان بسیجی نیز با اعتراض عملی خود جلوی این‌گونه ناشی‌گری‌ها بایستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها