مسئول بسیج سازندگی در گفت‌و گو با «بسیج» مطرح کرد
رضاپور گفت: با تلاش بنیاد مسکن در زمینه ساخت سکو، حدود 60 سکو احداث و فرم‌های این‌ها نیز بر روی سکو مستقر شد و کانکس‌های قرارگاه خاتم نیز نصب گردید.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۶۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
احسان رضاپور یکی از مسئول بسیج سازندگی اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در منطقه دهستان پشتنگ روستای بزمیرآباد، فرج امام و مرشاعر مستقر شدیم و در زمینه اسکان موقت و اضطراری اقداماتی را انجام دادیم.
وی در خصوص اسکان اضطراری زلزله زدگان غرب کشور بیان کرد: اسکان اضطراری که شامل توزیع چادر، پتو، وسایل گرمایشی، نایلون برای زمان بارندگی، هیتر، والر، غذای گرم ، جیره خشک، پیک نیک و وسایل پخت و پزدر بین زلزله زدگان است به خوبی صورت گرفت.
رضا پور در زمینه اسکان موقت زلزله زدگان افزود: با تلاش بنیاد مسکن در زمینه ساخت سکو، حدود 60 سکو احداث و فرم‌های این‌ها نیز بر روی سکو مستقر شد و کانکس‌های قرارگاه خاتم نیز نصب گردید.
وی در ادامه مطلب افزود: در زمینه عمرانی نیز اقداماتی نظیر احداث، تعمیر سرویس بهداشتی و حمام مورد نیاز زلزله زدگان انجام گرفت.
رضا پور تصریح کرد: در زمینه آوار برداری نیز اقداماتی صورت گرفته است. همچنین تعدادی جوشکار برای برش آهن آلات در حال فروریختن و برقکار در زمینه برق کشی چادرها و قطع اتصالات برقی خطرناک به منطقه زلزله زده اعزام شدند.
وی در پایان یادآور شد: تعدادی مدرسه را نیز بهسازی و راه اندازی کردیم.
ارسال نظرات