باید تلاش مضاعف، پویایی و تحرک مدیران استان ارتقاء یابد و این موارد به بدنه کارشناسی دستگاه های اجرایی نیز منتقل شود تا با ارائه خدمات مطلوب و انعکاس اخبار دستاوردهای استان، مردم نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی امیدوارتر شوند.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۸۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با اشاره به اینکه مسئولین بازرسی استانداری، باید امین ترین مدیران به استاندار و سایر مقامات استانی باشند، گفت: گزارش های ارائه شده از سوی دفتر بازرسی عملکرد استانداری، باید خدشه ناپذیر باشد و به دقت، آسیب شناسی لازم در دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و بخشداری ها صورت گیرد.

اسداله درویش امیری افزود: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی یکی از مهمترین حوزه های اداری در استانداری زنجان است.

وی اظهار داشت: وظایف دفتر بازرسی استانداری زنجان تنها به مجموعه داخلی استانداری محدود نمی شود، بلکه در سطح بازرسی و ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط با سیستم اداری کشور است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در دولت دوازدهم، باید ارزیابی ها، نظارت ها و بازرسی ها به صورت کامل‌ تر، وسیع‌ تر، به ‌موقع ‌تر و با جدیت بیشتر در تمامی سطوح اداری انجام گیرد، تصریح کرد: انتظار می رود حوزه بازرسی استانداری، با فعالیت فراگیرتر به ارزیابی تمامی دستگاه های اجرایی استان، نظارت داشته باشد.

اسداله درویش امیری افزود: مدیران حوزه مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری باید با نظارت و بازرسی های به‌ موقع، از بروز اتفاقاتی که به حیثیت و آبروی استانداری و مجموعه های اداری استان لطمه می زند، جلوگیری نموده و اقتدار گذشته استانداری را بازگردانند.

وی اظهار داشت: نظارت دقیق بر میزان و نحوه عملیاتی شدن مصوبات کارگروه ها و جلسات مهم استانی از دیگر وظایف مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری است.

استاندار زنجان گفت: میزان مشارکت مدیران دستگاه های اجرایی و معاونین آنها در جلسات و نحوه حضورشان در جلسات متعدد و مهم استان، باید از سوی اداره کل بازرسی مورد رصد قرار گرفته و در ارزیابی های مدیران، لحاظ شود.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه افزایش اِشرافیت مدیرکل بازرسی استانداری به نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی در ارزیابی عملکرد هریک از مدیران استان، موثر است، افزود: مدیریت جدید این مجموعه در استانداری زنجان، با شناخت صحیح از موارد مورد تاکید و انتظار مدیریت استان از دستگاه های اجرایی، بیش از پیش، سیاست های مورد انتظار را در دستور کار خود قرار دهد.

وی اظهار داشت: وی اظهار داشت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان ها تحت مدیریت مستقیم وزیر کشور فعالیت دارد و دبیران آن نیز با ابلاغ و حکم وزیر کشور تعیین می شوند.

استاندار زنجان گفت: خوشبختانه زنجان، یکی از استان هایی است که در حوزه ابتلاء به برخی از آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر، از وضعیت مناسبی برخوردار است.

اسداله درویش امیری افزود: با توجه به اینکه زنجان از وسعت جغرافیایی بالایی برخوردار نیست و هم اکنون 4 شهر عاری از معتاد متجاهر دارد، دور از انتظار نیست که به زودی زنجان بتواند با همت مدیران استانی و با بکارگیری تمام توان اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر، به استان عاری از معتاد متجاهر تبدیل و در کشور معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه وجود حتی یک معتاد متجاهر در استان ناپسند است، اظهار داشت: پیشگیری از ابتلا به اعتیاد و ارائه آموزش های لازم باید از کلاس های درس دانش آموزان و دانشجویان آغاز شود و این امر باید به صورت جدی در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قرار گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برخورد جدی با معتادین و عرضه کنندگان مواد مخدر در استان مهم و ضروری است، گفت: با توجه به اینکه عدم پیگیری های مستمر و مبارزه جدی با مقوله اعتیاد، معتادین متجاهر را گستاخ ‌تر می کند، لذا باید با مشارکت جدی تمامی اعضای ستاد و به کارگیری ظرفیت های استانی در این حوزه، به مبارزه جدی با اعتیاد پرداخت.

اسداله درویش امیری افزود: امیدوارم با حضور دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان، شاهد افزایش تعامل و همکاری تمامی اعضا و بهبود بازدهی عملکرد ستاد در استان زنجان باشیم.

وی با اشاره به اینکهامروز سطح توقعات مردم در جامعه از مدیران افزایش یافته است و مردم به غیر از انجام وظیفه و ارائه خدمت، انتظار دیگری از مسئولین ندارند، گفت: در مقابل مردم استان و دولت، پاسخگو هستیم و در انجام وظایف خود با هیچ کس تعارف نداریم.

گفتنی است در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش های تقی نصیری که پیش از این، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بود و به افتخار بازنشستگی نائل شد، عبدالرضا شهبازی به عنوان دبیر جدید این ستاد در استان زنجان معرفی گردید.

 همچنین با تودیع عبدالرضا شهبازی از سِمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان، عبداله گنج خانلو به عنوان مدیرکل جدید این حوزه معرفی شد.

 

ارسال نظرات