خبرهای داغ:
با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس

156دانش آموز زیرکوه رهسپار کربلای ایران شدند

تعداد 156 نفر از دانش‎آموزان دختر متوسطه دوم دبیرستان‎های شهرستان زیرکوه در قالب کاروان راهیان‎نور با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۹۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، 156دانش آموز دختر شهرستان زیرکوه در قالب کاروان راهیان نور در میان بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه در مراسم بدرقه دانش آموزان، اظهارداشت:این یک سفر ویژه و معنوی است بنابراین تا می توانید در این سفر در حق دیگران و در حق مسئولان دعا کنید.

ابراهیم کریمی با بیان اینکه شما دانش آموزان، آینده سازان این انقلاب هستید ، گفت: سعی کنید  از فرصت پیش آمده در سفر راهیان نور بهترین استفاده را ببرید.

 معاون آموزش و پرورش زیرکوه نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد:انقلاب ما،مدیون خون شهدا و ایثار گری ایثارگران است ، بنابراین باید از این فرصت استفاده منیم و قدردان خون شهدا باشیم.

محسن شیخی ادامه داد:شما دانش آموزان سعی کنید هنگام حضور در مناطق عملیاتی ، بیعت مجددی با آرمانهای شهدا و امام شهدا ببندید و توشه لازم را از این مناطق بردارید. 

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان زیرکوه در حاشیه اعزام این دانش اموزان با بیان اینکه این اردو با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال جنگ با استکبار جهانی برگزار می شود، گفت: مراسم دعا و نیایش، روایت خاطرات و معارف دفاع مقدس، بازدید از مناطق مختلف عملیاتی در جنوب کشور و ادای احترام به شهدای والا مقام کشور از مهم ترین برنامه هایی است که در این اردو اجرا خواهد شد.

علی شاهی با اشاره به اینکه این کاروان به مدت 5 روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شود،خاطرنشان کرد:24 مربی ، سرپرست و راوی کاروان راهیان نور زیرکوه را همراهی خواهند کرد.

گفتنی است این دانش‎آموزان پس از حضور در گلزار شهدای گمنام شهر حاجی‎آباد و قرائت فاتحه در میان بدرقه جمعی از مسؤولان به سرزمین‎های نور اعزام شدند و عصر چهارشنبه به شهرستان حاجي برخواهند گشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها