با حضور قاریان و حافظان بین المللی، کشوری و محلی؛

نوای دلنشین قرآن در تربت‌جام طنین‌انداز شد

به مناسبت گرامیداشت تأسيس شوراي انقلاب فرهنگي به‌فرمان امام خميني (ره) و روز دانشجو؛ مسئولان و قشرهای مختلف مردم و خادمین قرآنی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌جام شبی را در محضر قرآن کریم سپری کردند.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۰۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در سالروز تأسیس شوراي انقلاب فرهنگي به‌فرمان امام خميني (ره) و روز دانشجو محفل نوراني انس با قرآن کريم به همت دانشگاه آزاد اسلامي و اداره تبليغات اسلامي تربت‌جام با حضور امامان جمعه و جماعات شيعه و اهل سنت، مسئولان اجرايي، نظامي، انتظامي و قشرهای مختلف مردم در مسجد پيامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اين شهرستان برگزار شد.

در اين محفل نوراني و معنوی پس از تلاوت قاریان کشوري و محلي؛ حافظ روشندل کل قرآن «مولوي جوهرچي» آیاتی را به انتخاب حاضران بدون اشتباه تلاوت کرد و همگان را به شگفتی وا‌داشت.

سپس قاری بین‌المللی «حمیدرضا شاکر نژاد» بانوای دلنشین و قرائت زیبای آياتی از کلام وحي حاضرین به وجد آورد که با ذکر شريف صلوات خادمین قرآنی همه مدعوین را مورد تشویق قراردادند.

گفتنی است: در پایان اين محفل معنوي با تقدیم هدايايي به قاريان و حافظان بین‌المللی، کشوری و محلی از نخبه‌های قرآنی تجلیل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار