خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد:
مستند " پناهگاه حامی " به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد کلجه ای ؛از مستند سازان افتخارآفرین قزوینی که با سفارش واحد روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تولید گردیده است ، در جشنواره بین المللی " سینما حقیقت " به نمایش در می آید.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۰۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آرش شایسته نیا، مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود: جشنواره بین المللی " سینما حقیقت " از نوزدهم تا بیست و ششم آذرماه در تهران و در پردیس سینمایی چهارسو برگزار می شود و مستند " پناهگاه حامی " در ششمین حضور جشنواره ای خود ، با سایر مستندهای داخلی و خارجی به رقابت می پردازد .
وی مدت این مستند را 30دقیقه اعلام کرد و گفت : موضوع این مستند احداث پناهگاه حامی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوینی است که حامد کلجه ای با نگاه هنری خود به آن پرداخته است .
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین افزود: دراین فیلم مستند ببینده با تلاش سازمان در جمع آوری ، انتقال ، درمان و نگهداری سگ های بلاصاحب آشنا شده و به نوعی مستند ساز تلاش دارد در مقام فیلمساز حرکتهای مثبت انجام شده در این زمینه را در مجامع هنری و برای دغدغه مندان محیط زیست ایران انعکاس دهد.
شایسته نیا یادآور شد : این فیلم پیش از این هم توانسته است تندیس بهترین کارگردانی مستند کوتاه و نیمه بلند را از ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر و تندیس بهترین فیلم مستند را از پانزدهمین جشنواره استانی قزوین را برای تهیه کننده و کارگردان به ارمغان آورد و علاوه بر کاندیدا شدن در بخش " بهترین پژوهش " در جشنواره های یادشده کاندیدای بهترین مستند در جشنواره منطقه ای شبدیز را نیز آن خود نموده و منتخب سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد باشد .
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها