کارگاه یک روزه عملی و بخش جنبی دوازدهمین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین نت در زنجان، میزبان عکاسان علاقه‌مند در این حوزه است.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۰۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، عضو هیئت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری کارگاه عکس خبری مطبوعاتی دوربین نت در زنجان گفت: این کارگاه پنج‌شنبه این هفته، ٢٣ آذر ماه در نوبت صبح از ساعت ١١ تا ١٣ با عکاسی از بازار زنجان شروع خواهد شدو.

مرتضی الیاسی افزود: بعد از ظهر ساعت ١٦ تا 20:30 دقیقه در محل سالن فرهنگسرای کوثر زنجان با نمایش عکس‌های برگزیده بازار و اسلایدشو عکس‌های مستند دو نفر از عکاسان  زنجان و  همچنین برگزاری نشست آموزشی به کار خود پایان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این کارگاه با حضور  مدیر و عوامل آژانس خبری ایران- دوربین نت برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه با هدف ارتقای سطح کیفی عکاسی در شهرستان‌ها است تا عکاسان با بهره‌گیری از دانش، ذوق و تجربه بیشتر، گامی در مسیر گسترش و ارتقای جایگاه دانش و آگاهی در بین هنرمندان عکاس شهرستان‌ها بردارند.

این عکاس خبری زنجان با بیان اینکه شرکت در کارگاه عملی یک روزه برای عکاسان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی آزاد است، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه هنرمندان استان برای برگزاری این برنامه مشارکت دارند.

ارسال نظرات