خبرهای داغ:
اللهیاری در نشست بصیرتی بسیجیان شاهرود گفت: امروز دفاع از فلسطین و مسجد الاقصی وظیفه تک تک مسلمانان جهان است و ما شاهد هستیم حتی مسیحیان و یهودیان نیز در سراسر دنیا به پا خواسته اند و با این توطئه‌های جهانی مخالف هستند.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۲۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سعید اللهیاری در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه‌های یاس مدینه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و شهید نواب صفوی حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) که در مسجد امیرالمونین محله شهید نواب صفوی شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به موضوع قدس و سخنان ترامپ در این زمینه اظهار کرد: این سخنان و موضع گیری‌ها برای این است که آن‌ها جهان اسلام را محک بزنند و عقده‌های خود را اینگونه خالی نمایند.
وی افزود: جهان اسلام قدس را پاره تن خود می‌دانند و در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی می‌ایستند و این را در طول سالیان دراز اشغال این سرزمین مقدس نشان داده اند.
اللهیاری با بیان اینکه امروز رژیم جعلی صهیونیستی از اقتدار ایران اسلامی در منطقه هراس دارد گفت: امروز فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) با سرنگون کردن داعش که دست پروده همین اسرائیل و آمریکا است زنگ خطر بزرگ را برای آن‌ها روشن کرده و این دست و پا زدن‌ها به این خاطر است.
جانشین اسبق گروه پدافندهوایی ده محرم با بیان اینکه متاسفانه برخی کشور‌های مسلمان نیز از این سیاست‌های غلط حمایت می‌کنند افزود: عربستان سعود که خود را خادم پیامبر و مکه می‌داند دستش در خون هزاران هزار بی گناه مسلمان آلوده است و این توطئه‌ها زیر سر این رژیم منحوس و کثیف است.
استاد دانشگاه‌های شاهرود خاطر نشان کرد: امروز دفاع از فلسطین و مسجد الاقصی وظیفه تک تک مسلمانان جهان است و ما شاهد هستیم حتی مسیحیان و یهودیان نیز در سراسر دنیا به پا خواسته اند و با این توطئه‌های جهانی مخالف هستند.
اللهیاری با بیان اینکه تلاش دشمنان به فضل الهی ناکام خواهند ماند عنوان کرد: استکبار با تمام توان وارد منطقه شد تا بوسیله داعش محور مقاومت را دچار تزلزل و فروپاشی کند، اما فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) و فرهنگ انقلاب اسلامی که در منطقه نفوذ کرده و با نام بسیج گسترش یافته جلوی زیاده خواهی آنان را گرفت و آن‌ها را منکوب و عصبانی کرد.
این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و این دید قرآنی و برخاسته از ایمان است و این امر با قدرت ایمان و ایستادگی ملت‌های مسلمان به فضل الهی این وعده محقق خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها