خبرهای داغ:
خدمتی دیگر از سپاه نینوا:

اهدای مرحله اول جهیزیه به زوج های جوان کم بضاعت استان در قالب طرح مهر آسمانی

50 جهزیه از 100 جهیزیه اهدایی سپاه نینوا استان گلستان طی مراسمی متمرکز و با شکوه تقدیم 50 زوج جوان گلستانی گردید.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۸۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگلستان سردار صادقی فرمانده سپاه نینواگلستان در حاشیه مراسم اهداء این جهیزیه ها گفت: سپاه نینواگلستان در مرحله اول 50 جهیزیه به زوج های جوان کم بضاعت استان گلستان اهداء نمود.

وی گفت: تا پایان امسال 50 جهیزیه دیگر به افراد شناسایی شده در سطح استان گلستان اهداء خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد : به هر زوج اقلامی همچون یخچال، تلویزیون،فرش،اجاق گاز، ماشین لباسشویی،پنکه،اتوبخار،پتو،سرویس آشپزخانه،جاروبرقی وبسته فرهنگی اهداء نموده است.

سردار صادقی همچنین افزود: برای تهیه این یکصد جهیزیه سپاه نینواگلستان بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه نموده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم اهداء جهیزیه به زوج های جوان گفت: سپاه نینواگلستان در برنامه های سال 96 برای تقویت نرخ ازدواج در استان برنامه های خوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه امر ازدواج یکی از سنت های پسندیده نبی مکرم اسلام (ص) است تمامی دستگاههای متولی بایدبادقت بیشتر به این امر مهم سرعت ببخشند.

سردار صادقی در ادامه به نقش فضاهای مجازی وتمرکز دشمن به قشر جوان جامعه اشاره کرد وگفت: توجه به امر ازدواج می تواند به تقویت توسعه احکام الهی – اجرای سنت رسوا الله(ص) ومقابله با تهدیدات نرم دشمن موثر باشد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سپاه می‌خواهد مدل مفهومی ازدواج کم‌خرج و آسان را در جامعه نهادینه کند.

.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید براینکه دست اندرکاران موضوعات فرهنگی و اجتماعی بابد نسبت به امر ازدواج اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، گفت: اگر خانواده‌های مستحکم داشته باشیم پایداری اجتماعی در جامعه توسعه پیدا خواهد کرد.
صادقی گفت: دشمن در تلاش است تا جامعه اسلامی را از فرهنگ دینی دور کند برای همین بنیان خانواده را هدف قرار داده و از طریق فضای مجازی و ماهواره به جنگ انقلاب اسلامی آمده است.
وی بیان کرد: در این بخش گرچه ریزش‌هایی داشتیم اما بخشی که می‌تواند رویش ایجاد کرده و تهدید فرهنگی را از بین ببرد تقویت و توسعه احکام الهی و اجرای سنت پیامبر (ص) است.
فرمانده سپاه نینوا استان با بیان اینکه ازدواج موجب استحکام زندگی جوانان می‌شود، خاطرنشان کرد: این سنت حسنه می‌تواند خانواده را در مقابل تهدیدات اجتماعی مستحکم‌تر کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار