امام جمعه مروست در یادمان شهدای دانش آموزی:
امام جمعه مروست در یادمان شهدای دانش آموزی این شهر ضمن سفارش به حفظ حجاب و عفاف به تلاش های دشمن در جلوگیری از صدور انقلاب به جهان اشاره کرد.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۹۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، به پاس ارج نهادن به مقام شامخ شهدا یادمان شهدای دانش آموز در دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) مروست برگزار شد.
امام جمعه مروست در ابتدای این مراسم یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بخش مروست را گرامی داشت.
حجه الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص زنده نگه داشتتن یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا در کمال اخلاص، صفا و صداقت جان عزیزشان را در کف دست قرار دادند و راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شدند.
وی در ادامه با اشاره به وقوع انقلاب گفت:ایران اسلامی پس از چندین سال ظلم و ستم شاهان و ستمگران بالاخره با انقلاب مردمی و رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) به پیروزی رسید و این انقلاب به فرمود: ه حضرت امام یک انفجار نور بود که ایران را از دوران خفقان طاغوت نجات داد.
حجه الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: شهدای دوران انقلاب و بعد از آن چه در جنگ تحمیلی و چه در عرصه‌های مختلف دفاع از این مرز و بوم همه برای آسایش و آرامش امروز ما رفتند و ما نیز وظیفه داریم از یاد ان‌ها غافل نشویم.
وی در ادامه با بیان اینکه ثمرات انقلاب اسلامی باعث شناخته شدن ایران در دنیا و قوت گرفتن ضعفا شده است به صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان در صدد تلاش برای جلوگیری از صدور این انقلابند.
امام جمعه مروست در بخش پایانی سخنان خود با تاکید به رعایت حفظ حجاب به عنوان یکی از روش‌های ادامه راه شهدا گفت: شما خواهران باید با الگوگیری از حضرت زهرا (س) پرچمدار عفاف و حجاب در جامعه باشید.
ارسال نظرات