خبرهای داغ:
جانشین سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس:
جانشین سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: تأثیر جنگ نرم به مراتب بیشتر از جنگ سرد است زیرا روی تفکر و اندیشه مردم کار می کند.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۰۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، خانم قربان در نشست فرهنگی با موضوع تبیین نقش زنان در دفاع مقدس که در قزوین برگزار شد، اظهار کرد:در دوران جنگ تحمیلی تمام جهان با محوریت صدام جنگ ناجوانمردانه ای را علیه ایران آغاز کردند.
وی افزود:در دفاع مقدس علی رغم اینکه بلوک شرق و غرب تلاش کردند صدام را تا دندان مسلح کنند اما رزمندگان ما خوش درخشیدند و با تمام وجود ایستادگی کردند.
جانشین سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ تحمیلی نخستین جنگی بود که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان نیفتاد، اضافه کرد:این پیروزی در نتیجه ولایت مداری، توکل به خدا و وحدت بین مردم حاصل شد.
قربان با اشاره به جنگ نرمی که دشمنان علیه نظام و انقلاب آغاز کردند، ادامه داد:شکست دشمنان در جنگ نرم موجب شد به فکر تغییر روش برآمده و تمام امکانات و سرمایه خود را برای جنگ نرم به کار گیرند.
وی عنوان کرد:بر این اساس فضای مجازی را توسعه داده و سعی کرد از این طریق زیبایی های دفاع مقدس را خدشه دار کند و تا آنجا پیش رفت که از طریق نسل جدید حتی کسانی را که در پیروزی انقلاب حضور داشتند را دچار شبهه کند.
جانشین سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت:امروز دشمنان نظام سعی می کنند با استفاده از امکاناتی مانند فضای مجازی چهره نظام شاهنشاهی را به عنوان ارزش به نسل جوان ارایه دهند.
قربان با بیان اینکه در چنین شرایطی مسوولیت اصحاب رسانه و اهل قلم بیشتر می شود، اظهار داشت: اثرگذاری هنربر روی جوانان بسیار بیشتر از تأثیر سخنرانی ها و برنامه های مسوولان اجرایی است.
وی افزود:مدیر اجرایی شاید بتواند نیازهای جامعه به ویژه جوانان را شناسایی کند اما نمی تواند مانند اهل قلم و اصحاب رسانه اثرگذار باشد.
جانشین سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به ارتباط بین افشاگری های حضرت زینب(س) در مورد عاشورا و زنان ایرانی در دفاع مقدس اضافه کرد:اگر پیوست عاشورا افشاگری های حضرت زینب(س(نبود شاید امروز لز این واقعه عظیمی اطلاعا کافی نداشتیم و انروز هر یک از هنرمندان ما همان نقش و وطیفه حضرت زینب(س) را در مورد دفاع مقدس برعهده دارند.
وی خاطرنشان کرد:تأثیر جنگ نرم به مراتب بیشتر از جنگ سرد است زیرا روی تفکر و اندیشه مردم کار می کند.
جانشین سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت:دشمن سعی دارد چهره خشنی از اسلام به جهانیان ارایه دهد که این از ایران هراسی نشأت می گیرد.
قربان اظهار داشت:اگر قراررباشد اسلام به معنای واقعی حاکم باشد عدالت در تمام ابعاد باید اجرایی شود که این امر منافع دشمنان را به خطر می اندازد.
وی یادآور شد:برای تحقق برنامه هایی که در سازمان مدنظر داریم نیازمند همکاری همه جانبه اهل قلم و هنرمندان هستیم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها