خبرهای داغ:
نخبه بسیجی حوزه مقاومت بسيج حضرت زهرا (علیها السلام) سپاه شهرستان نجف آباد
نخبه بسيجي از نجف آباد گفت: من به بسیجی بودن خود افتخار می کنم و از مسئولین بسیج درخواست دارم که از نخبگان بسیجی حمایت شود.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۰۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد زهرا امیری نخبه بسیجی حوزه مقاومت بسيج حضرت زهرا (س) سپاه ناحيه نجف آباد در رشته رباتیک در مصاحبه با خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ گفت: انقلاب اسلامی بر پایه الگو گرفتن از مکتب اهل بیت شکل گرفته است ولی در زمان امروز با هجوم فرهنگ غرب برخي از ارزشهای ما در حال تضعیف است.

وي افزود: مخصوصا نسل جوان ما، با تاثیر پذیری از این فرهنگ در حال فراموش کردن اصالت خود هستند اما اگر مسئولین کشور در راستای هویت بخشی به نسل جوان اقداماتی انجام دهند و راههای بروز استعداد و توانمندیهای آنها را با حمایت کردن از آنها و فراهم آوردن مقدمات، مهیا سازند جوانان نه تنها به اصالت خود برمیگردند بلکه دل گرم تر از قبل در راه پیشرفت کشورمان تلاش می کنند.

نخبه بسيجي زهرا اميري در پايان گفت:من به بسیجی بودن خود افتخار می کنم و از مسئولین بسیج درخواست دارم که از نخبگان بسیجی حمایت شود تا آنها هم بتوانند وارد عرصه های مختلف شوند و با توجه به هجمه های زیاد دشمن برعلیه بسیج،استعداد و توانمندی بسیج و بسیجی را در راه سربلندی و پیشرفت کشورش به اثبات برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها