خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین اذعان کرد: امروز آمریکا دیگر قدرت پنجاه سال پیش خود را ندارد و اگر می‌بینیم که قدس را به عنوان پایتخت خود عنوان می‌کند، این تنها یک عملیات روانی است.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۴۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

مهدی برزگر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین، در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون افول قدرت آمریکا که یکی از ابر قدرت‌های جهانی به‌شمار می‌رود اظهار کرد: با سیری در تاریخ متوجه می‌شویم که همواره دو ابر قدرت از بلوک‌های غرب و شرق با عنوان شوروی و آمریکا حکمفرمایی داشتند.
وی تصریح کرد: قدرت‌های شوروی و آمریکا در دورانی از تاریخ همواره با به راه انداختن جنگ‌های سخت و نرم اوج قدرت در جهان بودند ولی امروز قدرت‌های آن‌ها رو به افول می‌باشد.
این مسئول تشریح کرد: دخالت بیش از اندازه آمریکا در امور سایر ملل و زیاده‌خواهی‌های نامشروعی که برای خود مشروع دانسته و سبب می‌شود که کیلومترها را برای استفاده از ذخایر و منابع دیگر کشورها و همچنین دخالت در امور آن‌ها طی کرده و قدرت خود را در منطقه تثبیت و برای خود ثروت اندوزی کند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین با اشاره به افشاگری امام خمینی(ره) در سال 42 درخصوص اقدامات آمریکا مطرح کرد: افشاگری‌های امام خمینی(ره) در سال 42 و حتی قبل و بعد از آن سبب شد که هویت اصلی آمریکا برا کشورهای منطقه و همچنین جهان اسلام برملا شود.
برزگر در ادامه افزود: امروز در سایه انقلاب، فرهنگ انقلابی در سراسر جهان صادر شده و ما می‌بینیم که در کشورهای کوچکی چون میانمار، یمن، سوریه، عراق و حتی خود آمریکا، مردم علیه آمریکا تظاهرات کردند و پرچم آمریکا را به آتش می‌کشانند.
وی تبیین کرد: امروز آمریکا دیگر قدرت پنجاه سال پیش خود را ندارد و اگر می‌بینیم که قدس را به عنوان پایتخت خود عنوان می‌کند، این تنها یک عملیات روانی است.
این مسئول ضمن اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: خداوند دشمنان اسلام را از ابلهان و نادانان قرار داده است و ابراز تغییر پایتخت اسرائیل از جانب رئیس جمهور آمریکا در هفته وحدت نه تنها موجب تفرقه نشد بلکه سبب اتحاد بیش از پیش مسلمانان نیز گردید.
برزگر با اشاره به شکست گروهک تروریستی داعش یادآور شد: آمریکا با تمام توانش از داعش حمایت کرد و هزینه‌های بالایی را متحمل شد ولی امروز سیاست‌های انقلاب اسلامی در جهان گسترده شده و ما شاهد راهپیمایی‌ها و تحصن‌هایی علیه آمریکا در سراسر جهان هستیم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها