عضو کمیسیون انرژی مجلس از برگزاری آزمون وزارت نفت پس از اصلاح ایرادات در شرایط این آزمون خبر داد و گفت: اولویت استخدام باید با نیروهای بومی باشد.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۶۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج، علی عسگر ظاهری ، اظهار کرد: شرایط مندرج در آگهی اولیه استخدامی وزارت نفت و عدم تخصیص سهمیه به نیروهای بومی ظلم آشکار به جوانان خوزستانی بود و تغییر در این شرایط به یک مطالبه عمومی در خوزستان رسید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: کمیسیون انرژی از همان دقایق اولیه مخالفت خود را با این شرایط اعلام کرد و از وزارت نفت خواست تا با در نظر گرفتن سهمیه نیروهای بومی، سهمیه دانشجویان دانشگاه نفت نیز لحاظ شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به توقف آزمون وزارت نفت نیز اشاره کرد و گفت: با رأی دیوان عدالت اداری برگزاری این آزمون متوقف شده و انجام این آزمون به اصلاح بندهای آگهی استخدام موکول شده است.

ظاهری عنوان کرد: براساس ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه، استخدام نیروهای بومی باید در اولویت قرار گیرد و این انتظار به‌حق از سوی جوانان خوزستانی وجود دارد که این اولویت در آزمون وزارت نفت درنظر گرفته شود.

وی در ادامه بیان کرد: زمان مشخصی برای برگزاری این آزمون مشخص نشده است، اما بدون شک پس از انجام اصلاحات لازم و در نظر گرفته شدن مواد قانونی این آزمون در ماه‌های آینده برگزار می‌شود.

ارسال نظرات