خبرهای داغ:
علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین٬ صبح امروز با مدیر یکی از واحد تولیدی فعال در آبیک دیدار و گفتگو داشت.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۶۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین٬ علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین٬ صبح امروز با مدیر یکی از واحد تولیدی فعال در آبیک دیدار و گفتگو داشت.
وارثی با اشاره به فعالیت معلولان در واحدهای تولیدی اظهار کرد: این امر در جهت حمایت از جامعه معلولان به عنوان انسان هایی توانا و نیز ایجاد فضایی همدلانه در حمایت از معلولان همچنین ترغیب دیگر واحدهای تولیدی در گزینش معلولان به عنوان کادر این واحدها است.
وی در این دیدار ضمن پیشنهاد برای اشتغال ۳۵ نفر از مددجویان اداره کل بهزیستی در این واحد تولیدی گفت: استفاده از افراد معلول در کادر اداری و خط تولید واحدهای تولیدی٬ علاوه بر حمایت از آنها موجب بروز استعدادهای این قشر و بالا رفتن عزت و اعتماد به نفس این افراد می شود.

حمایت از معلولان یک مسئولیت اجتماعی است
مدیر کل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: همچنین حمایت از افراد معلول موجب افزون نعمت ها و رحمت الهی در آن فضا شده و موجب رونق کسب و کار نیز می شود همچنان که همیشه این امر مشهود و محسوس بوده است.
وارثی افزود: اداره کل بهزیستی استان قزوین تا کنون ۹۹ هزار نفر مددجو شامل معلولان٬ زنان سرپرست خانوار و معتادان را تحت پوشش قرار داده که خدمات رسانی به این مددجویان در قالب ۵ معاونت انجام می پذیرد.
وی ضمن ارائه توضیحاتی کامل در زمینه فعالیت های این سازمان٬ در خصوص آسیب های اجتماعی عنوان کرد: در حال حاضر خانواده با معظل آسیب های اجتماعی مواجه هستند که این آسیب ها در قالب انواع رفتارها همه اعضای خانواده به خصوص جوانان و نوجوانان را در معرض خطر قرار می دهد.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین مطرح کرد: از عمده ترین دلایل آسیب های اجتماعی٬ معظل بیکاری است و وجود واحدهای تولیدی و جذب جوانان در این واحدها بهترین راه برای برخورد با پدیده اجتماعی بیکاری و بالطبع سایر آسیب های اجتماعی است.
وارثی بیان کرد: حمایت از معلولان در واقع یک مسوولیت اجتماعی است و در این راه٬ بهزیستی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازهای این قشر از جامعه باشد بلکه این امر حمایت همه جانبه مردم را می طلبد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها