فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک پیروی و تبعیت از ولایت فقیه را جزء ارکان این نظام و قانون اساسی دانست و گفت: یکی از ویژگی هایی که باید یک طلبه و روحانی انقلابی داشته باشد و بتواند بگوید یک روحانی انقلابی است، شجاعت و شهامت است.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۲۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی در جمع طلاب بسیجی شهرستان اراک مکتب اسلام را مکتب الهی و توحیدی دانست و گفت: مکتب اسلام برای ما وظایفی را ترسیم کرده است؛ یکی از تأکیدات مهم این مکتب تأکید بر اتحاد و همبستگی اجتماعی است.

وی افزود: حوزه و روحانیت باید اهتمام جدی به همبستگی و وحدت ملی داشته باشد، روحانیت و حوزه‌های علمیه این موضوع را باید توجه داشته باشند که انقلاب اسلامی با همبستگی و وحدت ملی تحقق پیدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه دو عامل مهم در بقای انقلاب مؤثر است، گفت: در پیروزی انقلاب و تداوم آن دو عامل «رهبری دینی» و «ولایت فقیه» نقش بسزایی داشت، بنابراین حوزه های علمیه و روحانیت این مهم را در نظر داشته باشند که مسئله ولایت فقیه، رمز بقای حاکمیت اسلامی است.

پاسدار رضایی پیروی و تبعیت از ولایت فقیه را جزء ارکان این نظام و قانون اساسی دانست و گفت: یکی از ویژگی‌هایی که باید یک طلبه و روحانی انقلابی داشته باشد و بتواند بگوید یک روحانی انقلابی است، شجاعت و شهامت است.

وی افزود:؛ یعنی روحانی انقلابی باید شهامت داشته باشد، پیروزی انقلاب ما نیز مرهون شهامتی بود که انقلابیون داشتند و اگر شهامت مردم و امام و انقلابیون نبود، شهامت مدرسین انقلابی، فضلا و علما و مراجع انقلابی نبود، کار به ثمر نمی نشست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: استقلال حوزه باید حفظ بشود، معنای استقلال این است که روحانیت مبارز و طلبه انقلابی باید دنبال حق و حقیقت باشد نه دنبال حزب.

انتهای پیام/

ارسال نظرات