صبح امروز دوازدهمین نشست شورای هماهنگی دانشگاه‌های استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی برگزار شد که در این جلسه رؤسای تعدادی از مراکز آموزش عالی استان مشکلات مربوط به حوزه مدیریتی خود را مطرح کردند.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۲۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمیدی رئیس دانشگاه اراک در دوازدهمین نشست شورای هماهنگی دانشگاه‌های استان مرکزی در این نشست نیز مشکلات مالی را یکی از عمده‌ترین مشکلات مراکز آموزش عالی استان دانست و گفت: مدیریت فضای دانشگاهی با مدیریت دستگاه دولتی متفاوت است، و در صورتی که دولت به مشکلات دانشگاه توجه نکند وضعیت بحرانی خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از اینکه وزارت علوم از اولویت‌های دولت نیست، گفت: علیرغم اینکه امروز دانشگاه‌ها با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند اما وزارت علوم در اولویت‌های دولت قرار ندارد.

محسن نجفی رئیس دانشگاه صنعتی اراک نیز در این نشست کمبود فضا برای خوابگاه را از مشکلات عمده دانشگاه‌های استان دانست و گفت: کمبود فضای خوابگاهی در این دانشگاه به‌ویژه در بخش پسران مشکل بزرگی است.

علی فخاری رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی نیز با بیان اینکه تربیت معلم خروجی مناسب را آن‌گونه که باید در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کسب نکرده است، گفت: 850 دانش‌آموخته از دانشگاه فرهنگیان استان وارد آموزش و پرورش شدند.

وی افزود: جنس مشکلات دانشگاه فرهنگیان خاص بوده و باید جلسات ویژه‌ای به منظور پرداختن به مشکلات این دانشگاه برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات