خبرهای داغ:
نشست انقلابی‌گری و تحولات منطقه به همت ناحیه امام حسین (ع) در مسجد حضرت فاطمه الزهرا حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۳۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست انقلابی‌گری و تحولات منطقه با سخنرانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برگزار گردید.
حجت الاسلام خدابنده لو طی سخنانی در این نشست، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر شاخصه‌های انقلابی گری بیان داشت: یکی از شاخصه‌های انقلابی گری هدفگیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنهاست که بسیجیان باید بیشتر به این هدف دقت کنند.
وی در ادامه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «بسیج یعنی به صحنه آمدن و به میدان آمدن. چه میدانی؟» افزود: وقتی که هویت ملی سیاسی یک ملت مورد مناقشه قرار میگیرد، وقتی به فرهنگ و باور‌های ریشه دار یک ملت اهانت می‌شود و آن را تحقیر می‌کنند، آن موقع زمان به میدان آمدن است و بسیج باید در همه صحنه‌های نظامی و فرهنگی برای دفاع از مرز و بوم این کشور حضور داشته باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) تصریح کرد: بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت و گسترش اقتدار نظام اسلامی و ملت مسلمان نشان دهد و همه ما باید بسیجی باشیم و بسیجی بمانیم.
ارسال نظرات