خبرهای داغ:

دیدار فرمانده حوزه شهید رجایی قم با خانواده‌های شهیدان «فتح الله پور» و «کریمیان» + تصاویر

فرمانده حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قم با خانواده‌های دو شهید دوران دفاع مقدس، شهیدان «حسین فتح الله پور» و «همت علی کریمیان» دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۳۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «علی عرب خراسانی» فرمانده حوزه شهید رجایی با حضور در منزل شهید «حسین فتح الله پور» نسبت به مقام این دو شهید بزرگوار و صبر و استقامت خانواده آنان ادای احترام کرد.
در این دیدار برادر شهید حسین فتح الله پور که خود فرزند شهید و از جانبازان ۳۵ درصد می‌باشد، طی سخنانی گفت: برادرم حسین ۳ سال بعد از اعزام پدرم، به جبهه رفت و به شهادت رسید.
عرب خراسانی همچنین با خانوده شهید علی همت کریمیان نیز دیدار کرد. مادر این شهید عزی با بیان خاطراتی از فرزند شهید خویش بیان داشت: هنگامی که در لرستان ساکن بودیم علی به جبهه رفت و بعد به کرج رفتیم و در آنجا ساکن شدیم که علی شهید شد و پیکر مطهرش را در بهشت زهرا به خاک سپردند.
فرمانده حوزه شهید رجایی در این دو دیدار طی سخنانی گفت: شهدای بزرگوار صاحب اصلی انقلاب بوده و همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید راه راه آنان را ادامه دهیم تا انقلاب اسلامی به مقصد نهایی خود یعنی انقلاب حضرت ولیعصر (عج) متصل شود.
دیدار فرمانده حوزه شهید رجایی قم با خانواده‌های شهیدان «فتح الله پور» و «کریمیان» + تصاویردیدار فرمانده حوزه شهید رجایی قم با خانواده‌های شهیدان «فتح الله پور» و «کریمیان» + تصاویردیدار فرمانده حوزه شهید رجایی قم با خانواده‌های شهیدان «فتح الله پور» و «کریمیان» + تصاویر
ارسال نظرات
آخرین اخبار