سرهنگ پاسدار جواد شاکر گفت: معاونت دانش و پژوهش بسان عالمی است که موجبات پرداخت زکات پایوران را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۹۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دانش و پژوهش سپاه خوی در آستانه فرارسیدن  25آذر ماه روز پژوهش اظهار داشت: صیانت از تدابیر انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، اقتدار علمی نهاد مقدس سپاه است که سزاوار است جهت پیشرفت ماموریت های محوله انتشار یابد.

 سرهنگ پاسدار جواد شاکر افزود: دانش و پژوهش چالش و کنکاش برای کشف تجارب و توانایی علمی فردی است که به یک حرقه نیاز دارد تا به اطلاعات علمی تبدیل گردد طوری که بتوان در فرایند ماموریت ها جهت راهنمایی دیگران به کار برد.

وی ادامه داد: دانش مهمترین دارایی سازمان است چرا که با داشتن آن می توان جلوی تکرار خیلی از شکست ها و هزینه ها را گرفت.

شاکر گفت: تدابیر و تجارب پایوران  در حقیقت سرمایه سازمانی است که در اذهان بایگانی شده است و معاونت دانش و پژوهش راه اندازی شده تا این تجارب را در آموزش نسل جدید وارد و ثبت کند.

وی کبر و غرور را مهترین عامل از بین رفتن این سرمایه های عظیم سازمانی عنوان و در این رابطه به حدیثی از امام محمدباقر(ع) اشاره کرد که فرمودند:«زکات علم چیزی است که آن را به دیگران بیاموزی»

شاکر در پایان با اعلام برگزاری همایشی در 25آدرماه با محوریت پژوهش گفت: در این برنامه علاوه بر سخنرانی فرمانده سپاه خوی و پخش مطالب پیرامون پژوهش و تجربه نگاری، تجارب برتر پایوران نیز توسط خودشان قرائت می گردد.

ارسال نظرات