خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا:

بصیرت و تدبیر مقام معظم رهبری نابودی شجره خبیثه داعش را رقم زد

حجه الاسلام طاهری گفت: تفکر بسیجی و روحیه انقلابی ثمره مجاهدتها و بصیرت امام امت (ره) و مقام رهبری است که سوق جوانان به این معقوله ها دشمنان را سرکوب می کند.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۹۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا با حضور در جمع پایوران و کاركنان سپاه خوی  شعور و معنویت رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در تبیعیت از منویات رهبری را مهمترین عامل اصلی پیروزی در برابر شجره خبیثه عنوان و افزود: دشمنان با پی بردن به این مطلب درصددند تا این ویژگیها و خصوصیتها را  با دست زدن به هرکاری و صرف هزینه هایی از بین ببرند.

حجه الاسلام طاهری اظهار داشت: نهادینه کردن منویات رهبری در بین جوانان و ارتقای آگاهی  و بصیرت این قشر در برابر مسایل روز بهترین  کلید در برابر تهديدات و توطئه های دشمن است.

وی افزود: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه و تحریم را بر علیه ایران راه انداختند چرا که جمهوری اسلامی قدرت آنها را به هم ریخته است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا خاطر نشان کرد:  به برکت انقلاب اسلامی، امروز ایران نقش کلیدی در تحولات منطقه دارد و معادلات منطقه را برای آمریکا بر هم زده است.

وی در پایان در رابطه با از اظهار نظر برخی از افراد پیرامون ارتباط  با آمریکا خاطر نشان کرد: پیشرفت کشور در گرو ارتباط با ابر قدرت ها نبوده و نیست، بلکه در گروه اتکا به توان داخلی و استفاده از ظرفیت داخلی است.

ارسال نظرات