نماینده دولت در شهرستان قدس،نهادها و‌دستگاهای دولتی را مکلف به حمایت از جوانان کرد و‌گفت:از مقاومت درجنگ تحمیلی تا پیشرفت سازندگی و موضوعات مهم کشور، توسط جوانان به ثمر رسید.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۱۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،فرماندار شهرستان قدس در جلسه ستاد جوانان شهرستان قدس اظهار کرد:رسالت خود را در قبال جوانان به شایستگی به اتمام نرسانده ایم.

وی افزود: با وجود با وجود 4میلیون جوان مجرد بالای 30سال و 12 هزار جوان در مرحله ازدواج و نرخ بیکاری جوانان که29درصد است نیازمند کار و حرکت جدی و جهادی است و سهم ما در شهرستان قدس کمتر از شهرستان های دیگر نیست.

نماینده دولت در شهرستان قذس ادامه داد:دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حل 5آسیب کشور و همچنین تشکیل ستاد جوانان توسط دولت وظایف ما را سنگینتر میکند که برای احصای این مهم بکوشیم.

فرماندار شهرستان قدس،با بیان اینکه هدایت وپیشرفت شهری با وجود جوانان امکان پذیر است خاطر نشان کرد:حاکمیت وظیفه دارد در جهت رشد و ارتقای جوانان حرکت کند و همه ی دستگاه ها مکلف هستند در این زمینه قدم بر دارند.

محمدی بر این اساس اضافه کرد:مدیریت و هدایت شهر با مشارکت جوانان باید انجام شود ،زیرا انقلاب ،مقاومت درجنگ تحمیلی،سازندگی و همه موضاعات مهم کشور توسط جوانان به ثمر رسیده است.

محمدی در خاتمه این نشست افزود:باید نگرش توسعه محور را سر لوحه کار خود قرار دهیم و ان شااله با مشارکت جوانان و دریافت پیشنهادات،انتقادات وکارهای زیربنایی که در حال انجام آن هستیم چشم انداز خوبی برای جوانان شهر ستان فراهم.

انتهای پیام//

ارسال نظرات