مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای شمالغرب کشور

قدرت نظامی ایران نقش تاثیرگذاری در جهان دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای شمالغرب کشور در همایش جوان انقلابی که در دانشگاه مراغه برگزار شد، گفت: توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران موجب تاثیر گذاری آن در منطقه و حتی جهان شده است.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۱۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه قدرت نظامی یکی از مؤلفه های اقتدار یک کشور است، اظهارداشت: توان نظامی برای تضمین قدرت دفاعی هر کشوری، مقوله‌ای امنیت‌بخش در برابر تهدیدهای امنیتی محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز به برکت قدرت و اقتدار موشکی و نظامی و با تلاش‌های نیروهای مسلح کشور به پشتوانه ملت بزرگ ایران، نه تنها در داخل، بلکه هزاران کیلومتر خارج از مرزهای کشور، شاهد نقش تأثیرگذار جمهوری اسلامی در معادلات جهان هستیم .

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه قدرت نظامی ایران در راستای صلح جهانی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: قدرت دفاعی و موشکی ایران بر مبنا و تاکید بر صلح منطقه‌ای و جهانی بوده و مسیر حرکت خود را با اقتدار و توجه به این حوزه‌ها، ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز استراتژی دشمن تغییر نگرش فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به سوی فرهنگ غربی و دور کردن آن ها از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی است که به نوعی تهدید فرهنگی نام دارد .

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: در این نوع تهدید دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه مردم و با تحریم‌های ظالمانه به دنبال فشارهای اقتصادی و قرار دادن مردم در مقابل حاکمیت است و در دراز مدت نتیجه‌ای که این تهدیدات به دنبال دارد، چرخش ذهن مردم به سمت اهداف دشمن خواهد بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار