خبرهای داغ:
شهردار اسکو در بازدید از موزه و صنایع دستی در مجموعه فرهنگی تاریخی حمام بهادری از برپایی چنین نمایشگاهی ابراز خرسندی کرد و گفت: نمایشگاه صنایع دستی در جهت حمایت از صنایع دستی اقدام مهمی در راستای حفظ دست آفریده های هنرمندان است و یکی از ارزشمندترین نمایشگاه هایی است که هنر بزرگ مردان و میراث گذشتگان را به نمایش می گذارد.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۱۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو، بابک شریفی در ادامه بازدید از این مکان تاریخی در جریان روند مرمت این بنا قرار گرفت و بر صیانت از داشته های فرهنگی و تاریخی تأکید و بیان کرد: نمایشگاه دایر شده در این مکان تاریخی فرصتی است بسیار مناسب برای رؤیت آثار تاریخی و نیز گسترش صنایع دستی که قابل قدردانی است.

وی با اشاره به ارزش بالای تاریخی اشیای این موزه اظهار داشت: قدمت بنای این موزه و ارزش تاریخی آن نشان می‌دهد که چه ظرفیت مهمی ازنظر تاریخی در شهر اسکو  نهفته است.

شریفی با بیان اینکه حفظ آثار تاریخی و فرهنگی جزء وظایف عموم مردم و نشانگر هویت فرهنگ و تاریخ است، از آمادگی شهرداری اسکو جهت همکاری در  حفظ و احیای میراث تاریخی در راستای ایجاد اماکن گردشگری خبر داد.

شهردار اسکو به همراه جمعی از کارکنان در آستانه رویداد تبریز 2018 از مجموعه فرهنگی تاریخی حمام بهادری بازدید کرد.

ارسال نظرات