فرمانده سپاه ناحیه گفت: تلاش می شود مسئولین همسو در مسیر پیشرفت وتوسعه شهرستان با اولویت آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت حرکت کنند و این حرکت نیازمند همدلی با مردم و قرارگاه پیشرفت و آبادنی است.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۶۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

مسئولین همسو در مسیر پیشرفت وتوسعه برای جلوگیری از مهاجرت حرکت کنند 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار جهان بخش عطایی در سومین جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان خلخال ضمن اشاره به اینکه حضور قرارگاه یک ظرفیت و بستر مهم برای همکاری با دولت و مردم در شهرستان خلخال برای آبادانی در روستاها است و گفت: باید از این ظرفیت به خوبی در شهرستان استقبال و مسئولین ادارات نیز تا حد توان حمایت لازم را اعلام نمایند.

فرمانده سپاه خلخال ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار خلخال گفت: تلاش می شود مسئولین همسو در مسیر پیشرفت وتوسعه شهرستان با اولویت آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت حرکت کنند و این حرکت نیازمند همدلی با مردم و قرارگاه است.

وی افزود: بنده آماده ام مثل یک سرباز درکنار این مردم در روستاها با مسئولین شبانه روز تلاش کنیم تا چهره محرومیت از روستاها زدوده شود.

در این جلسه فریدون بابایی نیز ضمن تقدیراز عنایت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و حضوردرمناطق محروم شهرستان خلخال این حضور را یک ظرفیت خواندو از آمادگی فرمانداری شهرستان و تمامی دستگاه ها برای همکاری با این قرارگاه و حل مشکلات منطقه خبر داد.

فرماندارخلخال با اشاره به دهه هفتاد وانجام امورات در کمترین وسریعترین زمان در روستاها گفت:اعتقاد دارم بایداین روندبار دیگر تکرار و تلاش و مشارکت دستگاه ها در کنار قرارگاه و طعم آن به کام مردم چشیده شود.

فرماندار خلخال گفت: باید با نگرش مثبت به پروژه ها نگریست و در شهرستان خلخال بیشترین پروژه هایی که نیمه تمام یا دردست احداث و یانیازمند اعتبارات و یا حمایت برای تکمیل هستند سد هاو جاده ها هستند.

فرماندار خلخال گفت: باید همان احساس مسئولیت در دهه هفتاد و بعد از جنگ اتفاق بیافتد و باید این احساس مسئولیت درنیروی های انسانی که تضعیف شده تقویت گردد.

فریدون بابایی گفت:در دهه های گذشته هر چند ظرفیت های تحصیل کرده همچون حضور نظام مهندسی ها و نظام کشاورزی کم بود ولی استفاده ازآنان در طرح ها و پروژه ها بیشتر بود ولی هم اکنون بیش از 380 عضو نظام مهندسی و کشاورزی در شهرستان موجود است که باید از این ظرفیت عظیم علمی استفاده لازم انجام گیرد.

فرماندارخلخال گفت: در حاشیه قزل اوزن بیش از 14 چم و هر کدام با 300هکتار زمین حاصل خیز و مثمر داریم که یک ظرفیت مهم برای تولید هزار تن ماهی ونیاز استان و کشور را تامین کنیم.

مجید آقاخانی نماینده قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل در خلخال نیز ضمن تقدیر از عنایت فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان در توجه به رویکرد قرارگاه سازندگی و پیشرفت و آبادانی در شهرستان خلخال گفت: قرارگاه آماده است در کنار احصا مشکلات ، طرح رهکارهای سریع برای حل مشکلات مردم در روستاها با اجرای فنی و مهندسی طرح ها درکنار دولت چهره محرومیت روستاهای خلخال را بزداید.

وی افزود: در 18 روستای شهرستان خلخال هم اکنون مشکلات احصا و بیشترین مشکلات در زمینه راه های بین مزارع، نبود منابع آب شرب در روستاها و راه های روستایی بودکه زحمات زیادی در دولت ها کشیده شده ولی باز نیازمند توسعه است.

وی افزود: ما با همکاری دستگاه های شهرستان خلخال تجهیزاتی در ادارات موجود و با قرارگاه پیشرفت و آبادانی د رهمکاری هستند را در سریعترین زمان و باکمترین هزینه تعمیر و در مسیر فعالیت های آن دستگاه در همکاری با قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار دهیم.

ارسال نظرات