خبرهای داغ:
آيت الله نمازي امام جمعه کاشان در گلپايگان گفت: گروه های سیاسی عامل و منشأ تفرقه نشوند و تلاش کنند در مسیر وحدت و انسجام گام بردارند.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۷۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان؛  آیت الله عبدالنبی نمازی، در  بين الصلاتين نماز جمعه این هفته گلپایگان، اظهار کرد: احزاب سیاسی تلاش کنند وحدت را درون جامعه اسلامی حفظ کنند و عامل به آن باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به این نکته که عامل اقتدار نظام اسلامی وحدت است، تصریح کرد: هر چیزی که باعث تفرقه در جامعه اسلامی شود شرعاً حرام است.

امام جمعه کاشان، با بیان فتنه هایی که استکبار برای امت اسلامی در سوریه و عراق ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: اگر نبود فتوای مرجعیت بزرگ ایت الله سیستانی در عراق و رهنمود های رهبر و امام خامنه ای شرایط جهان اسلام به گونه ای دیگر رقم می خورد‌

وی یادآور شد: اگر در این جریان شیعه و سنی متحد نشده بودند، حداقل آن تجزیه سوریه و عراق و کشورهای اسلامی بود.

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به جایگاه نماز جمعه از ابتدای انقلاب و نقش و برکات آن در جامعه،  بیان کرد: دوران دفاع مقدس سنگرهای نماز جمعه اعزام کننده رزمندگان به مناطق بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با معرفی نماز جمعه به عنوان عطیه الهی و پایگاهی برای ایجاد محبت و مودت در جامعه، تصریح کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید جوانان را به حضور در نماز جمعه تشویق کنند.

امام جمعه کاشان، عنوان کرد: اگر بخواهیم جوانان را در مقابل تهدیدها و خطرهای فرهنگی بیمه کنیم باید آنان به حضور در نماز جماعت تشویق کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه در هر شهر هیات مذهبی گوناگون فعالیت دارند ولی متحد عمل می کنند، گفت: گروه های سیاسی عامل و منشا تفرقه نشوند و در مسیر وحدت گام بردارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها