خبرهای داغ:
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: همایش بصیرت تا شهادت طی روزهای 9 تا 19 دی در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۷۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به برگزاری همایش بصیرت تا شهادت در حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این همایش از روز 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت تا 19 دی با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سخنرانانی همچون حجج اسلام ماندگاری، صالحی خوانساری، رفیعی، مومنی و میرزا محمدی در همایش بصیرت تا شهادت سخنرانی خواهند کرد و خانواده خادمان حرم حضرت معصومه(س) نیز در این همایش شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: به مناسبت سالروز ورود کریمه اهل‌بیت(س) به شهر قم و سالروز وفات این بانوی بزرگوار، 35 نشست تخصصی برای آشنایی با سیره حضرت معصومه(س) به زبان‌های عربی، آذری، اردو و انگلیسی با حضور کارشناسان برجسته برای توریست‌ها و گردشگران غیرمسلمان و نیز زائرین مسلمان خارجی برگزار می‌شود.

فلاحی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها در ایام سالروز ورود کریمه اهل‌بیت(س) به شهر قم، رونمایی از مجموعه نمایشگاهی دست‌نوشته‌ها و تقریرات علما و مراجع عظام تقلید هنگام تشرف به غبارروبی مضجع شریف حضرت معصومه(س)، رونمایی از کتاب تجوید مصور قرآن ویژه نوجوانان و نیز رونمایی از جلد 30 کتاب ستارگان حرم است.

وی ادامه داد: از این به بعد فراخوان و جذب خادمان افتخاری برای حرم حضرت معصومه(س) در رسته‌ها و شغل‌های تخصصی و عمومی از طریق سامانه جامع منابع انسانی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان خاطرنشان کرد: محفل عزای نوجوانان به مناسبت سالروز رحلت کریمه اهل‌بیت(س) در روزهای هفتم و هشتم دی ماه با حضور نوجوانان پسر در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی شهیده غربت نیز در دستور کار آستان مقدس حضرت معصومه(س) است.

ارسال نظرات