سومین تیم درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان به منظور ارائه خدمات درمانی منطقه کرمانشاه مستقر شدند.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۷۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در این رابطه گفت : این تیم در قالب پزشک و پرستار با هدف ارائه خدمات درمانی رایگان به هموطنان عزیز کرمانشاهی در حادثه ناگوار زمین لرزه به روستاهای زرده بالا و پائین از توابع شهر دیجاب شهرستان دالاهو اعزام شدند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: در حدود ۴۵۰ قلم دارو به ارزش بیش از ۸۰ میلیون ریال در اختیار تیم سوم قرار گرفت که امیدواریم بتوانیم به یاری خداوند بزرگ همکاری و همیاری نا چیزی در کنار سایر ارگانها در امر خدمت رسانی به هم میهنان خود در کرمانشاه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: این تیم از کانون بسیج سپاه منطقه میناب و سرپرستی دکتر سلمان اسدی پزشک بیمارستان ابوالفضل (ع) این شهر اعزام شدند.

پاسدار موسی رنجبری جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان درباره بازگشت تیم دوم که از کانون سپاه منطقه بندرلنگه به کرمانشاه اعزام شده بود گفت: این تیم ۱۹ آذرماه به هرمزگان بازگشتند و در مدتی که در منطقه کرمانشاه حضور داشتند توانستند به حدود ۸۰۰ نفر از هموطنان کرمانشاهی خدمات رایگان ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان به لطف خداوند خدمت رسانی خود را تا زمانی که شرایط منطقه کرمانشاه به حالت عادی برگردد ادامه خواهد داد.

 

ارسال نظرات