خبرهای داغ:
همرزم سردار سلیمانی:

سردار سلیمانی همیشه در خط مقدم حضور داشت/رزمندگان مایک تنه در برابر دشمن می‌ایستادند

حسین پور در مراسم یادمان شهید مدافع حرم علی اصحابی در شاهرود گفت: ما شاهد بودیم که در بعضی از مواقع سردار سلیمانی خودش شخصاً وارد میدان نبرد شده و حتی تنها در خط مقدم جلوتر از نیرو‌ها حضور داشتند و این مورد را بنده بار‌ها مشاهده نمودم
کد خبر: ۸۹۶۱۱۷۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمود حسین پور در مراسم یادمان شهید مدافع حرم علی اصحابی در نمازخانه دبستان شاهد شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم که در نهایت مظلومی و غربت به شهادت رسیدند با تبریک پیروزی رزمندگان محور مقاومت بر داعش اظهار کرد: باید گفت: این پیروزی دو سال پیش اتفاق افتاد در عراق که بساط آن‌ها جمع شد، اما با توجه به اقتضائات و مواردی این موضوع بعد از دو سال اعلام شد.
وی افزود: در جنگ با دشمن تکفیری گروه‌های مقاومت از پاکستان و افغانستان و ایران و لبنان و سوریه و عراق حضور داشتند، اما رزمندگان ایرانی چیز دیگری بودند و حضور یک نفر از آن‌ها باعث پیروزی‌های درخشان بود.
حسین پور خاطر نشان کرد: ما شاهد بودیم که در بعضی از مواقع سردار سلیمانی خودش شخصاً وارد میدان نبرد شده و حتی تنها در خط مقدم جلوتر از نیرو‌ها حضور داشتند و این مورد را بنده بار‌ها مشاهده نمودم که نیرو‌های عراقی یا سوری به حرف ایشان توجه نمی‌کردند و ایشان خود شخصاً وارد خط مقدم می‌شدو جلو می‌رفت.
وی تصریح کرد: این روحیه را دیگر رزمندگان ما هم داشتند و حضور یک نفر ایرانی در بین رزمندگان سوری یا عراقی سبب جلو روی نیرو‌ها می‌شد و در برخی موارد که نیرو‌های حرف شنوی نداشتند نیرو‌های ما یک تنه جلو می‌رفتند و با دشمن تکفیری مبارزه می‌کردند.
همرزم سردار سلیمانی با بیان خاطراتی از دلاورمردی‌های رزمندگان تیپ زینبیون پاکستانی گفت:این دلاورمردان مانند برگ خزان روی زمین می‌ریختند، اما مبارزه می‌کردند و بنده در جنگ حلب در محوری که این عزیزان حضور داشتند در سه مرحله داعش نیرو پیاده کرد و شکست خورد و در آخر بنده با فرمانده زینبیون که تماس گرفتم که عملیات تمام شد گفت: من خودم ماندم و تمام نیروهایم شهید شدند.
وی با بیان اینکه زمانی که فرمانده ارتش سوریه می‌خواست با دوربین‌ها مصاحبه کند و گزارش منطقه را بدهد قبلش ما او را توجیه می‌کردیم افزود: قبل از مصاحبه ما روی نقشه مناطق آزاد شده را برای او توجیه می‌کردیم و بعد ما از صحنه خارج می‌شدیم و او گزارش را اعلام می‌کرد.
حسین پور با اشاره به شهید حججی و این مقام و عزت عنوان کرد: شهید حججی نماینده صد‌ها شهید مظلوم و غریب ماست که مانند شهید حججی غریبانه شهید شدند و کسی خبردار نشد و این شهید بزرگ شد تا این غربت باقی بماند و همگان بدانند رزمندگان ما چگونه جانفشانی و ایثار کرده و شهید شدند.
وی با بیان اینکه دشمن از شکاف بین شیعه و سنی استفاده کرد و این توطئه‌ها را طرح ریزی و اجرا نمود اظهار کرد: دشمن از ساده اندیشی و سطحی نگری ما سوء استفاده کرد و بین مسلمان اختلاف ایجاد کرد تا به خواسته‌های خود برسد و ما باید مراقب باشیم و بر اتحاد و وحدت اسلام تلاش کنیم.
همرزم سردار سلیمانی با تاکید بر وحدت و همدلی بین مسلمانان گفت: ما باید امروز بر تقویت مسلمانان و اتحاد و همدلی کوشا باشیم تا دشمنان نتوانند با ایجاد شکاف و با مسائل واهی بر ایجاد شکاف و درست کردن گروه‌های تروریستی اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه داعش و گروه‌های تروریستی با برنامه ریزی وارد عراق و سوریه شده بودند افزود: آن‌ها حتی زمین‌های حاصل خیز منطقه را بین خود تقسیم و سند زده بودند و آمده بودند که بمانند، اما خون شهدا و دلاورمردی رزمندگان نگذاشت که این اتفاق بیفتد و آن‌ها از بین رفتند، اما باید مراقب باشیم.
حسین پور با بیان اینکه نیرو‌های داعش ۳۰ درصد با قلب و وجود خود می‌جنگیدند گفت: ۷۰ تا ۷۵ درصد نیرو‌های تکفیری وقتی می‌دیدند خطر است فرار می‌کردند و فقط ۳۰ درصد آن‌ها با دل و جان می‌جنگیدند و حتی با مجروحیت دست از مبارزه بر نمی‌داشتند.
وی ادامه داد: ما باید آن ۷۰ درصد ناآگاه را هدایت کنیم که نشوند افرادی که چشم بسته فقط به فکر کشتن باشند و دلیل آن را ندانند و در معرکه نیز فرار کنند و باید این‌ها را دریابیم و این همان وحدت و اتحاد مسلمانان است و باید با آگاهسازی و روشنگری جامعه اسلامی در این مسیر حرکت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار