خبرهای داغ:
به‌منظور ارتقای فعالیت و همکاری‌های مشترک:

حوزه علمیه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه تفاهم‌نامه امضا کردند

به منظور ارتقای سطح همکاری‌ها، فعالیت‌ها و تعاملات علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با حضور آیت الله اعرافی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی، تفاهم‌نامه‌ای میان مرکز مدیریت حوزه های علمیه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، امضا شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۸۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

حوزه علمیه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه تفاهم‌نامه امضا کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این تفاهم‌نامه امشب با حضور اعضای شورای عالی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون، معاونان حوزه های علمیه و فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع)، به امضای مدیران عالی این دو نهاد انقلابی رسید.

در این نشست، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه، جزئیات تفاهم‌نامه مرکز مدیریت حوزه با سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک‌دار افزود: شجره طیبه بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی، به خصوص در هشت سال دفاع مقدس، افتخارات زیادی را برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به نقش بسیج طلاب و روحانیون در تبلیغ و گسترش فرهنگ دینی در جامعه، حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان داشت: برای گسترش فرهنگ بسیج در حوزه‌های علمیه به خصوص در بین طلاب جوان، همکاری بیشتر بین حوزه و مسئولان سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، بسترسازی تقویت جهات علمی طلاب بسیجی، تحقق منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری و نیز جذب و سازماندهی طلاب و روحانیون بسیجی، تفاهم نامه‌ای بین آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، امضا شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با بیان اینکه امیدواریم این تفاهم‌نامه موجب همکاری بیشتر این دو نهاد شود، به جزئیات آن اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، شورای هماهنگی متشکل از مدیر حوزه های علمیه، معاونان آموزش، تهذیب، امور صیانتی، امور طلاب و دانش آموختگان و به پیشنهاد آیت الله اعرافی، دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه و مرکز ارتباطات و بین الملل و همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج و فرمانده تیپ تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع)، تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه دبیری این شورا، بر عهده معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: وظایف شورا شامل برنامه ریزی، هماهنگی، همکاری و ساماندهی طلاب و روحانیون بسیجی است.

ارسال نظرات