نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با جدیت باید پیگیری شود گفت: مشاوره‌های شغلی به مددجویان کمیته امداد پیگیری شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۰۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان،  حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین حسن علیدادی در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان اظهارداشت: شان انسان‌ها در کمک‌رسانی و امدادرسانی باید حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های رعایت شان مددجویان توانمندسازی آنها است گفت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با جدیت باید پیگیری شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه اگر با پرداخت کمک‌هایی یک انسان توانمند شود و خودش به درآمدزایی برسد، ثوابش بیشتر است افزود: تعدادی از مددجویان کمیته امداد انسان‌های توانمندی هستند اما سرمایه اولیه برای کار را ندارند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های شغلی به مددجویان کمیته امداد پیگیری شود خاطرنشان کرد: به یاری خدا کمیته امداد در این حوزه به‌خوبی ورود کرده و مشاوره شعلی در ایجاد شغل پایدار بسیار اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیدادی با بیان اینکه کار کردن در نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) بسیار مقدس است گفت: شما با افرادی سر و کار دارید که از اقشار مستضعف جامعه هستند و خداوند خدمت به محرومین را بسیار دوست دارد.

وی با اشاره به اینکه واسطه‌گری کار خیر نیز بسیار ارزشمند و دارای ثواب اخروی و دنیوی است افزود: خیران زیادی وجود دارد اما شناختی از محرومین جامعه ندارند که عمل شما به‌نوعی ایجاد ارتباط آنها با نیازمندان است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های نیازمندان را حائز اهمیت دانست و گفت: این آمادگی وجود دارد که به اتفاق کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) از این خانواده‌ها سرکشی شود.

ارسال نظرات