کرسی آزاد اندیشی که با حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور دکتر رضایی در شهرستان رابر برگزار گردید
کد خبر: ۸۹۶۱۲۱۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، کرسی آزاد اندیشی که با حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور دکتر رضایی در شهرستان رابر برگزار گردید.
در این نشست حجت الاسلام صادقی،امام جمعه این شهرستان با اشاره بر اینکه دانشجو دارای روحیه مطالبه گری و پرسش گرایانه است بیان کرد: نسل جوان و دانشجو  با توجه به اینکه آینده ساز مملکت اند،به سبب روحیه مطالبه گرایانه در جهت آرمان های نظام و انقلاب می تواند حرکتی بس ارزشمند داشته باشد. 

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که دانشجو با مطالبه گری و خواستن حقیقت در پیشبرد اهداف عمومی جامعه هم تاثیرگذار است افزود: داشتن روحیه حقیقت طلبی نسل جوان و دانشجو که قلب تپنده یک ملت زنده است با گفتمان انقلاب و رهبری در یک جهت می باشد و همین امر سبب رفع نیازهای امت اسلامی است.

امام جمعه رابر در این نشست با اشاره بر این موضوع که دانشجو در تقویت روحیه خودباوری مؤظف است،خاطر نشان کرد: با هم بودن و همدل و یک صدا بودن همراه با اخلاص می تواند به حول قوه  الهی در جهت رسیدن به عدالت اجتماعی در سطح جامعه باشد.

حجت الاسلام صادقی در پایان با اشاره بر این سخن از امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند:"گفتمان انقلاب باید در دانشگاه ها غلبه پیدا کند." افزود:امروز وظیفه شما دانشجویان این است که در عرصه دفاع از نظام اسلامی این موضوع را نهادینه سازید و در جهت رفع نیازهای مردم تمام تلاش خود را به کار بگیرید

ارسال نظرات