دو چرخه سوار مازندرانی مطرح کرد؛

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست/ ارائه پوستر های شهدا به مسئولین راهی برای نشان دادن همدلی مردم

چرخه سوار مازندرانی گفت: پیرو شعارم در ابتدای کارم پوستر عکس 5 شهید شهرستان های بابلسر و چاب را به مسئولان استان ها تقدیم میکردم اما برای نشان دادن همدلی مردم ایران به دنیا و شادی خانوده های شهدا، به هر شهری که وارد شدم پوستر های شهدای آنها را نیز به مجموعه خود اضافه و طراحی کرده و در اولین چابخانه به تعداد مسئولان چاپ و توزیع کرده ام.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۲۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

 محمد اقا میر بابایی از مازندران بابلسر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: از تاریخ اول تیر ماه سال 95 با هدف ترویج فرهنگ دو چرخه سواری و گردشگری، به دلیل استفاده بی رویه  از وسائل نقلیه موتوری ،دود و الودگی محیط زیست و کمک به صنعت گردشگری  به عنوان بزرگترین صنعت اشتغال زا ودرامد زای جهان با شعار و  پیام گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اقتدار و امنیت در سایه مقاومت برای نخستین بار  در دنیا  در حال رکاب زنی کل کشور  و شهر به شهر هستم .

وی افزود: شعار و هدفم بر اساس فرموده مقام معظم رهبری و تاکید بر ورزش همگانی و در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و امسال نیز با شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر  از شهادت نیست انتخاب شده است.

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست/ ارائه پوستر های شهدا به مسئولین راهی برای نشان دادن همدلی مردم

این دو چرخه سوار مازندرانی تصریح کرد:  استان  های مازندران ، گیلان ، اردبیل، اذربایجان شرقی، غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، جزایر،مرکزی، اصفهان کهکیلویه و بور احمد، قم، مرکزی، فارس  را پشت سرگذاشته و سپس به  لرستان  آمده ام.

وی گفت: انشالله  در ادامه  سفر خود به استان های کرج، سمنان، همدان، زنجان، قزوین  وسه خراسان و گلستان پایان کار خود داشته باشم  و پیش بینی شده سفرم بیش از دو سال به طول انجامد .

اقا میر بابایی  بیان کرد: پیرو شعارم در ابتدای کارم  پوستر عکس 5 شهید شهرستان های بابلسر و چاب را  به مسئولان استان ها تقدیم میکردم اما برای نشان دادن همدلی مردم ایران به دنیا و شادی خانوده های شهدا، به هر شهری که وارد شدم پوستر های شهدای آنها را نیز به مجموعه خود اضافه و طراحی کرده و در اولین چابخانه به تعداد مسئولان چاپ  و توزیع کرده ام.

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست/ ارائه پوستر های شهدا به مسئولین راهی برای نشان دادن همدلی مردم

  وی در رابطه با هزینه سفر  خود اظهار داشت: تقاضا دارم کمک کنند چرا که واقعا به مشکل بر خورده ام با توجه به اینکه فصل سرما است انتظار کمک  دارم چرا که به عنوان یک فرد جز در کشور از مسئولان  درخواست حمایت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات