خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب در جمع اعضاء کاروان خدمت شهرستان حاضر شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۲۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی و هیئت همراه با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب و روستای الیاس احمد در جمع کاروان خدمت بسیجیان شهرستان حاضر شد.
وی در جمع اعضا کاروان خدمت شاهرود در خدمت رسانی به این مردم آسیب دیده با تقدیر و تشکر ار حضور خالصانه بسیجیان در این کاروان و خدمت رسانی به مردم این مناطق اظهار کرد: امام فرمود: بسیج لشکر مخلص خداست و بسیجی بنده خالص او و این را ما امروز به عینه می‌بینیم و این اخلاص و خدمت رسانی شما بسیجیان در این شرایط برای برطرف نمودن آلام مردم این منطقه باعث مسرت و خوشحالی است.
دامغانی با بیان اینکه این حضور لبیکبه فرمایشات رهبر انقلاب در خدمت به مردم است و باید قدر خود را بدانید که در این مکان و خدمت رسانی مردم که بالاترین عبادت است قرار دارید.
فرمانده سپاه شاهرود در این سفر چند روزه برای بازدید از شرایط مردم و نحوه خدمت رسانی کاروان خدمت و کمک در روند تسریع برنامه‌ها در منطقه حاضر شده است.
لازم به ذکراست کاروان خدمت شهرستان شاهرود متشکل از ۵۰ نفر از بسیجیان و پاسداران یک هفته‌ای است که در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب حضور دارند و اقدام به خدمت رسانی نموده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها