خبرهای داغ:
امام جمعه طبس مسینا:

ادعای ترامپ آزمونی برای امت اسلام

امام جمعه طبس مسینا با بیان اینکه هدف آمریکا به رسمیت شناختن و تقویت اسرائیل است گفت: هدف دوم آنها این است که کشورهای اسلامی و مسلمانان را بیازمایند که چقدر نسبت به مقدسات خودشان آمادگی دارند.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۲۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

مولوی سید محمد حسینی امام جمعه طبس مسینا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به ادعای رئیس جمهور آمریکا در انتقال پایتخت اسرائیل از تل آویو به بیت المقدس اظهارداشت: خداوند دشمنان امت اسلامی را احمق و کودن آفریده است که با این گونه اقدامات خود را در جهان خوار و ذلیل کردند.

وی با اشاره به قیام مسلمانان جهان بر علیه این ادعای ترامپ عنوان داشت: این حرکت دشمنان اسلام باعث شد مسلمانانی که خواب بودند بیدار شدند.

امام جمعه طبس مسینا تصریح کرد: برخی کشورهای عربی که در برابر این حرکت زشت رئیس جمهور آمریکا سکوت داشته باشند؛ از ترامپ و اربابانش جری تر هستند.

حسینی با تاکید بر اینکه هیچ مسلمانی در کشورهای اسلامی این ادعای ترامپ را قبول نخواهند کرد افزود: با این حرکت دشمنان، مسلمانان به خود آمدند و امیدواریم شاهد روزی باشیم که مسلمانان یکپارچه کنار هم جمع شوند و در مسجد الاقصی پشت سر هم نماز اقامه کنند.  

وی با بیان اینکه هدف آمریکا به رسمیت شناختن و تقویت اسرائیل است متذکر شد:  هدف دوم آنها این است که کشورهای اسلامی و مسلمانان را بیازمایند که چقدر نسبت به مقدسات خودشان آمادگی دارند.

 امام جمعه طبس مسینا خاطرنشان کرد: چنانچه مسلمانان در قبال این ادعای آمریکا حرکتی از خود نشان ندادند آنان اقدام خودشان را انجام دهند تا آینده به مسلمانان جهان بیشتر مسلط شوند.

وی تاکید کرد: وظیفه مسلمانان که دم از قرآن می زنند و معتقد به اسلام هستند این است که  قاطعانه در برابر این حرکت بایستند و نگذارند ترامپ و اربابانش به اهداف شوم خودشان برسند.

حسینی ادامه داد: دفاع تا پای جان وظیفه مسلمانان است چراکه با استقامت و پایداری وعده قرآن محقق می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار