دیدار فرماندار با خانواده معظم شهدا و جانبازان در روستای خور

فرماندار ساوجبلاغ با حضور در منزل خانواده های شهید رضا نژاد فلاح ، علی زارعکار ، دیدار و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۲۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرماندار ساوجبلاغ با حضور در منزل خانواده های شهید رضا نژاد فلاح ، علی زارعکار ، دیدار و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.وی همچنین با حضور در منزل جانباز محمد زاعکار و جانباز نوروز دهقانژاد با آنان دیدار و گفتگو کرد .

ابوالقاسم پالیز گیر در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانباز گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.وی گفت : این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت : خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

 

دیدار فرماندار با خانواده معظم شهدا و جانبازان در روستای خور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار