مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی، گفت: با ورود جبهه هوای سرد و بارش برف و افزایش برودت هوا در استان، مصرف گاز طبیعی از مرز 4 میلیون مترمکعب در روز گذشت.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۶۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، با بیان این خبر، سیدرضا توحیدی افزود: مصرف گاز طبیعی در سطح استان طی 24 ساعت گذشته مرز 40 میلیون متر مکعب را رد و به حدود 41 میلیون مترمکعب رسید. 

وی با بیان اینکه  ورود  جبهه هوای سرد و بارش برف و افزایش برودت هوا در اواخر هفته گذشته میزان مصرف گاز را به مرز 41 میلیون مترمکعب در شبانه روز رساند، بیان کرد: مصرف گاز در استان رشد 11 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال داشته است.

توحیدی ضمن درخواست از هم استانی ها در جهت رعایت الگوی مصرف، خاطرنشان کرد: حفظ الگوی مصرف و مدیریت آن از سوی مشترکین، این شرکت را در حفظ  پایداری جریان گاز مشترکین در سرتاسر استان یاری خواهد کرد.

وی با اعلام شماره 194 بعنوان شماره سامانه امداد متمرکز مکانیزه افزود: نیروهای امدادی و عملیاتی این شرکت  24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشترکین در اقصی نقاط استان هستند و سامانه 3194 نیز آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مشترکین می باشد.

توحیدی در پایان با بیان اینکه افزایش برودت هوا رابطه مستقیمی با افزایش حوادث مصرف گاز طبیعی دارد افزود: نقص در سیستم دودکش وسیله گرمایشی نقش عمده ای در گازگرفتگی دارد بنابراین مشترکین همواره از نصب درست و بازبودن مسیر دودکش وسیله گرمایشی اطمینان حاصل کنند تا از بروز هرگونه اتفاق ناگواري جلوگیری و فصل سرما را بدون  حادثه سپری شود.

ارسال نظرات