مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسیجی در جزیره بوموسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۷۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ این مراسم  با حضور فرماندهان سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی در سالن اجتماعات شهید غریب زاده این جزیره برگزار شد.

 

در این مراسم سید عبدالمحمد سجادی در جمع بسیجیان ولایتمدار جزیره اظهار داشت: پیشکسوتان  سپاه شهرستان بوموسی با اقدام و عمل مناسب ماموریت خود را بدرستی انجام دادند.

 

وی افزود: فرهنگ بسیجی ، فرهنگ انسانیت است که در  هر موقعیتی به مقتضای زمانه به کمک جامعه می اید.

 

فرماندار بوموسی با بیان اینکه سازماندهی بسیج باعث وحدت مقدس بین تمام آحاد مردم شده است،خاطر نشان کرد:بسیج شخصیتی  مسلمان ، انسانی بی پرواست که در همه جبه ها به اسلام و مسلمین کمک می کند.

 

 سرهنگ فاضل باوی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه  بوموسی  در  بخش دیگراین مراسم گفت: بسیجیان حافظان اصل انقلاب و دستاورد‌های آن هستند خاطرنشان کرد: امروزه بسیجیان باید در راه حفظ انقلاب همواره گوش به فرمان ولایت باشند.

 

وی  گفت: : نظام جمهوری اسلامی ما به فضل الهی تا امروز توانسته است از گردنه‌های بسیار دشواری که در پیش رو داشته به مدد پیوند ناگسستنی ملت و رهبری عبور کند

 

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه  بوموسی  افزود: : امنیتی که امروز در کشورمان حاکم است یک امنیت پایدار و مثال‌زدنی بوده که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

 

در این مراسم از  7 فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی  ، خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان پیشکسوت تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات