نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: با شکست داعش و لغو رفراندوم استقلال کردستان عراق تمام نقشه‌های ۴۰ ساله آمریکا در منطقه خنثی شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۸۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزرای بسیج  از لرستان،آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، شامگاه دوشنبه در مرکز آموزشی شهدای کرمانشاه، با اشاره به معیارهای تشخیص حق از باطل، گفت: قرآن‌کریم پنج معیار و ویژگی را برای تشخیص حق و باطل بیان کرده که ویژگی اول باطل این است که ظاهری فریبنده اما درونی تهی و خالی دارد، اما حق دارای اصالت، ریشه و پُرمغز است، در نتیجه باطل را باید همانند کف روی آب و شجره خبیثه دانست.
وی در ادامه با اشاره به معیار دیگر تشخیص حق و باطل، بیان کرد: باطل همیشه متزلزل بوده اما حق همواره باثبات و پایدار است به بیان دیگر باطل در عقیده و رفتار ثباتی ندارد.
آیت‌الله میرعمادی اظهارکرد: باطل نابود شدنی بوده اما حق جاودانه و زیان‌ناپذیر است، لذا یکی دیگر از ویژگی‌های باطل را باید بی‌دوامی و بی‌خاصیتی دانست این در حالی‌است که حق همانند درخت پُرثمر و پایدار است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به مصادیق حق و باطل، جبهه استکبار و جبهه مقاومت اسلامی، بیان کرد: تجزیه کشورهای اسلامی، تقسیم کشورهای اسلامی به کشورهای مستقل کوچک مهم‌ترین نقشه‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه به‌شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: آمریکا برای رسیدن به این هدف خود اقدامات مختلفی را همچون دامن زدن به اختلافات قومی، مذهبی و جغرافیایی، تقویت گروه‌های تروریستی همچون القاعده، النصره، داعش، گروه‌های تکفیری، منافقین، راه‌اندازی جنگ‌های داخلی نظیر جنگ ایران و عراق، عراق و کویت، افغانستان، عربستان و یمن جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی و جبهه‌های مقاومت اسلامی انجام داده است.
آیت‌الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات استکبار جهانی در منطقه، افزود: تغییر نظام در عراق، افغانستان و سوریه، ایجاد و حمایت از داعش، استقلال اقلیم کردستان عراق از مهم‌ترین اقدامات استکبار جهانی در منطقه به شمار می‌رود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: با شکست داعش و لغو رفراندوم استقلال کردستان عراق تمام نقشه‌های ۴۰ ساله آمریکا در منطقه خنثی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات