مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: اگر به مفاهیم قران عمیق نگاه کنیم قطعاً می‌توانیم در دنیای پرآشوب امروزی انسان‌های کاملی که الگو گرفته از ائمه معصومین است را به دنیای امروز عرضه کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۸۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، خدا نظر دریکوند در محفل 2000 هزاری نفری قران و عترت که هم‌اکنون در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد در حال برگزاری است اظهار داشت: آموزش‌وپرورش تمام تلاش خود را خواهد کرد که دانش آموزان کشور را به سمت انسان کامل که همان حیات طیبه و سند تحول بنیادی نام‌گذاری شده است محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه اولین کلام خداوند به پیامبر عظیم الشان " اقراء" به معنای خواندن بوده است افزود: کتاب برای فهمیدن وزندگی کردن است آموزه‌های قران مسیر رندگی را روشن و مشخص می‌کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: اگر می‌خواهیم سربلند و دنیا و آخرت باشیم قطعاً باید عمل به آموزه‌های دینی و قرانی مدنظرمان باشد.

دریکوند بابیان اینکه تمام قران سرشار از آموزه مسیر زندگی است گفت: به نوجوانان ها پسر و دانش آموزان خواندن سوره حجرت به‌عنوان اخلاقی‌ترین سوره قران که ما را فضایل اخلاقی سوق می‌دهد و به دختران دانش آموزان خواندن سوره نور را توصیه می‌کنم.

وی تصریح کرد: اگر به مفاهیم قران عمیق نگاه کنیم قطعاً می‌توانیم در دنیای پرآشوب امروزی انسان‌های کاملی که الگو گرفته از ائمه معصومین است را به دنیای امروز عرضه کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری و توجه به قران انسانی ساز است که در اوج نوع‌دوستی و اخلاق اسلامی بتوانند زندگی کنند و جامعه را سرشار از پاکی صداقت به دنیا معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات