خبرهای داغ:
مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان، گفت: مراسم تجلیل و قدردانی از فعالان، دست اندرکاران و خادمان موکب های هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان در اربعین حسینی، آذر ماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۳۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمد نادرالاصل، در گفتگو با پایگاه خبری مادحین، به مراسم تجلیل و قدردانی از دست اندرکاران، فعالان و خادمان موکب های این هیئت در اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: هرکس که برای اهل بیت(ع) قدمی بردارد ثواب و اجر آن را خواهد دید و کسانی که در مراسم بزرگ اربعین حسینی به زائران خدمت کردند، اجر و پادش خود را از دست حضرت سیدالشهدا(ع) خواهند گرفت.

وی با بیان اشاره به این نکته که مجموعه هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان با تمام توان در ایام اربعین حسینی اقدام به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی کرد، تصریح کرد: هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان در ایام اربعین حسینی با برپایی موکب هایی در مرز مهران و همچنین در کربلای معلی اقدام به خدمت رسانی به زائران را داشته است.

وی افزود: عزیزان زیادی از محبان و عاشقان اهل بیت(ع) در این امر مهم ما را یاری کردند و در تمامی مراحل با کمک های مادی و تهیه اقلام و همچنین با حضور خود در موکب ها کمک شایانی را برای خدمت رسانی به زائران اربعین داشتند.

مسئول هیئت رزمندگان اصفهان، با اشاره به ادامه خدمت رسانی این مجموعه و حضور فعالان و دست اندرکاران اربعین حسینی در استان کرمانشاه برای کمک به مردم این استان، اظهار کرد: رسالت نوکری و خدمت گذاری به مردم عزیزمان همچنان در  هیئت رزمندگان استان اصفهان پا برجا است و بعد از اربعین حسینی، خادمان و فعالان این مجموعه بلافاصله در کرمانشاه حضور یافته و به کمک مردم زلزله زده آن استان رفتند و همچنان در حال خدمت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها