نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:
اسفنانی گفت:مبنای بسیج بر خستگی‎ناپذیری است و بدون لحاظ سدها و مانع‎ها پیش می‎رود، از این بابت تمام تلاش خود را به کار می‎گیرد تا بتواند قدم‎های بلندی را بردارد و به آن مقصد اصلی‎اش برسد.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۳۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

محمدعلی اسفنانی نماینده سابق مجلس در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: بسیج تا کنون کارهای بسیار بزرگی را به ثمر رسانده که در حالت عادی و به صورت معمولش امکان‎پذیر نبود بلکه روحیه و تفکر بسیجی بود سبب موفقیت در آن عرصه‎ها شده است.

نماینده سابق مجلس در ادامه این مطلب افزود: مبنای بسیج بر خستگی‎ناپذیری است و بدون لحاظ سدها و مانع‎ها پیش می‎رود، از این بابت تمام تلاش خود را به کار می‎گیرد تا بتواند قدم‎های بلندی را بردارد و به آن مقصد اصلی‎اش برسد، علاوه برآن در بحث دفاع از حریم اهل بیت در بحث مدافعان حرم و چه در بحث خطراتی که نظام را از درون و از بیرون تهدید می‎کرد پیش‎قدم بوده است.

اسفنانی تاکید کرد: هرجایی که به بسیج بها دادیم و بسیج در آن عرصه‎ها ورود کرد، گرفتاری‎ها و مشکلات برطرف شد اماهرجایی که از بسیج دفاع نشد و در آن عرصه ورود نکرد کارها به سامان نرسید، علتش نیز این است که در تفکر حاکم بر بسیج، ایمان به خدا بسیار نمایان است و هر قدمی که برمی‎دارد برای رضای خداست و توقع تقدیر ندارد، از این جهت خستگی نمی‎شناسد و در واقع خستگی را خسته کرده است.

نماینده سابق مجلس در ادامه مطرح کرد: قطعا اگر بسیج در دوران دفاع مقدس نقش فعالش را ایفا نمی‎کرد شاید وضعیت دیگری را شاهد آن بودیم و یا در عرصه‎های دیگر چون سازندگی، ازاین جهت وقتی یک مجموعه‎ای تا این حد نقش‎آفرین در حفظ نظام است طبیعتا نبود آن هم  مشکلاتی که تاکنون برطرف کرده را  به جامعه برمی‎گرداند و نبود آن کاملا مشهود و محسوس خواهد بود.

اسفنانی در خاتمه پیرو تاکیدات امام خامنه‎ای مبنی بر لزوم بهره‎گیری دولت از ظرفیت عظیم بسیج خاطرنشان کرد: طبیعتا دولت نیز باید در این زمینه قدم بردارد و قطعا اگر دولت به توصیه‎های عالمانه مقام معظم رهبری در این زمینه توجه نکند حتما خود دولت آسیب می‎بیند.

ارسال نظرات