یک کارشناس رسانه در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد
افشار گفت: رسالت رسانه ها اطلاع رسانی است و این مهم باید به موقع انجام شود تا مردم در کمترین زمان ممکن به آسیب ها از جمله مخدرهای جدید که نوجوانان و جوانان در معرض خطر هستند آگاه شوند.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۸۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

حسن افشار کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: نقش رسانه ها نقش دیده بانی است که پیش از هرگونه اتفاقی آسیب ها و تهدیدات را دردرون و برون کشور شناسایی و اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: با توجه به اسلام هراسی و همه دست اندازی هایی که توسط دشمنان قسم خورده ما وجود دارد امروز رسانه ها نقش مهم و حیاتی به عنوان یک بنگاه اطلاعاتی سیار دارند که می تواند به مردم اطلاع رسانی کند.

این کارشناس رسانه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مخدر های جدید به شکل های مختلف و جذاب توسط دشمنان کشور تولید شده رسانه ها باید عواقب و پیامدهای این مخدرها را به مردم اطلاع رسانی کنند.

 افشار بیان داشت: امروز باید این مسئله در تمام رسانه ها به عنوان بسته های اجتماعی و فرهنگی و سبک زندگی به مردم اطلاع رسانی شود. دشمن سبک زندگی و ذائقه مردم ما را رصد می کند و برای تغییر ان برنامه ریزی می کند.

وی گفت: رسالت رسانه ها اطلاع رسانی است و این مهم باید به موقع انجام شود تا مردم در کمترین زمان ممکن به آسیب ها از جمله مخدرهای جدید که نوجوانان و جوانان در معرض خطر هستند آگاه شوند.

ارسال نظرات