معاون عمرانی استانداری زنجان:

لزوم رعایت قوانین و مقررات دراستایر کاهش تلفات جاده ای

رعایت قوانین و مقررات در کاهش تلفات جاده ای اساس کار است و سهم مهم و بسزایی در کاهش حوادث جاده ای دارد.
کد خبر: ۸۹۶۱۴۲۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه پلیس جانانه و با تمام قدرت در جاده ها حضور دارد، گفت: رعایت قوانین و مقررات سهم مهم و بسزایی در کاهش حوادث جاده ای دارد.

رحمتی  با اشاره به آغاز طرح امداد و نجات جاده اي پليس از 20  آذر تا 20 اسفند افزود: طرح زمستاني همه ساله طی مراسمی با شرکت یگان های امدادی و پلیس راه و راهور آغاز می شود.

وی آغاز طرح زمستانی را اطمینان خاطر برای مسافران و رانندگان  دانست و اظهار داشت: همه ساله اجرای طرح زمستانی، آسیب شناسی شده  تا خدمات بهتر و مطلوب تری به مردم ارائه شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اعلام اینکه امسال تمام سعی خود را می کنیم  تا خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم، تصریح کرد: بر اساس آمار های دریافتی از  لحاظ تجهیزات و  از لحاظ خدمات روز به روز بهینه تر شده ایم.

رحتمی با بیان اینکه در طول سال شاهد حضور صمیمانه و بی ادعای پلیس و  یگان های امداد رسان در جاده ها هستیم گفت : پلیس جانانه با تمام قدرت و  توان در جاده ها حضور دارد که  تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش های سایر یگان ها نیز بیان داشت: امیدواریم با ارائه این خدمات ، تلفات و خسارات جاده ای به حداقل ممکن برسد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه رعایت قوانین و مقررات در کاهش تلفات جاده ای اساس کار است گفت: رعایت قوانین و مقررات سهم  مهم و بسزایی در  کاهش حوادث جاده ای دارد.

رحمتی با اشاره به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به سود همه آحاد جامعه است اظهار داشت: اگر ما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم مطمئنا تلفات جاده ای کمتر خواهد شد.

وی با درخواست از پلیس که در اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی کوتاه نیاید تصریح کرد : امیدواریم با ارائه خدمات  زمستان امسال کمترین حوادث جاده ای را شاهد باشیم.

ارسال نظرات