در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی ، حمداله مرادی به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی خرمدره انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۴۴۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، صبح امروز در  جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره که با حضور اعضای منتخب در محل اداره تبلیغات اسلامی خرمدره برگزار شد که در این انتخابات حمداله مرادی به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی خرمدره انتخاب شد.

همچنین در این جلسه عباسعلی طاهری به عنوان نائب رئیس، عباس امیرلو  دبیر شورا، ایرج شیروانی مسئول فرهنگی براداران، سیده شهلا حسینی قمی مسئول فرهنگی خواهران، امیر تیموری رابط بین هیئات شهرستان و رامین داداشی ناظر شورای هیئات مذهبی انتخاب شدند.

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت شورای هیئات مذهب، افزود: باتوجه به اهمیت و تاثیرگذاری هیئات مذهبی در مسائل فرهنگی و میان آحاد مردم، این شورا از ارزش و حساسیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام مقدمی با اشاره به وظایف شورای هیئات مذهبی گفت: از وظایف شورای هیئات مذهبی می توان به به هماهنگی و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی در فرآیند صدور مجوز فعالیت هیئات مذهبی ،نظارت مستمر بر فعالیتهای هیئات مذهبی ، رسیدگی به اختلافات پیش آمده میان هیئات مذهبی و رصد اولویتهای فرهنگی ، آسیبها و مشکلات پیش روی هیئات مذهبی با عنایت ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید اشاره کرد.

در این جلسه همچنین حمداله مرادی با اشاره به جایگاه ویژه شورای هیئات مذهبی شهرستان خاطر نشان کرد: رسیدگی و ساماندهی به وضعیت هیئات مذهبی شهرستان از اولویت برنامه های آینده این شورا خواهد بود که ان شاالله با همکاری تمامی اعضاء بتوانیم در مسیر خدمت به هیئات مذهبی مثمر ثمر باشیم .

وی با اشاره به اینکه نوکری در  دستگاه امام حسین(ع) نعمتی افضل است گفت: خداوند را شاکریم که مسیر زندگانی ما را در مسیر امام حسین(ع) قرار داده  است و خدمت به دستگاه امام حسین (ع)از بزرگترین افتخارات است

رئیس شورای هیئات مذهبی خرمدره  با اشاره به اینکه باید الگوی و حرکت ما بر مبنای قیام امام حسین(ع) باشد، گفت: شورای هیئات مذهبی باید جایگاه واقعی خود را در سطح شهرستان به‌ دست آورد و ما برنامه های خوبی را برای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات در نظر داریم.

ارسال نظرات