خبرهای داغ:
دانش آموزان مدارس پسر شهرستان چالدران در اقدامی خود جوش اقدام رئیس جمهور آمریکا در خصوص به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسراییل را محکوم نمودند .
کد خبر: ۸۹۶۱۴۴۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم دانش آموزان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریگا و اسراییل اقدام رئیس جمهور آمریکا را محکوم نمودند .

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چالدران در این مراسم با محکوم نمودن اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب چنین اقدامی از سوی ترامپ را ناشی از عجز و ناتوانایی استکبار جهانی در برابر اراده ملت مسلمان دانست و گفت: رئیس جمهور آمریکا با این اقدام خود می خواهد در منطقه جنگ و خون ریزی بیندازد غافل از اینکه این اقدام ایشان زمان نابودی این رژیم غاصب را تسریع نموده و وحدت و همدلی مسلمانان جهان را بیشتر می کند و به جبهه مقاومت روح تازه می بخشد.

قصابزاده اتحاد و همدلی مسلمانان را تنها راه مبارزه با توطئه های استکبار جهانی دانست و گفت : امروزه دشمنان اسلام سعی دارند با راه اندازی انواع توطئه ها اسلام هراسی در سطح جهان گسترش دهند غافل از اینکه تمام مسلمانان جهان با تکیه محور اتحاد و همبستگی تمامی توطئه های دشمنان اسلام را خنثی خواهند نمود .

ارسال نظرات