خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: حدود ۶۰ تشکل دانشجویی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۶۱۴۵۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
وجود 60 تشکل دانشجویی در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرتضی بابایی ظهر امروز در نشست دبیران تشکل‌های دانشجویی استان با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم که در تالار امام رضا (ع) ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت کمیسیون دانشجویی استان قم اظهار کرد: جلسات این کمیسیون به صورت ماهیانه برگزار می‌شود و تشکل‌های دانشجویی می‌توانند بازو‌های قوی برای کمیسیون باشند.

وی ادامه داد: کمیسیون دانشجویی استان قم یکی از زیرمجموعه‌های شورای تامین این استان است و مشکلات مختلف دانشگاه‌ها در این کمیسیون با حضور مسؤولان مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد، اجرای مصوبات کمیسیون دانشجویی ضروری است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قم افزود: حدود ۶۰ تشکل دانشجویی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان وجود دارد، مهمترین رکن در کرسی‌های آزاداندیشی را دانشجویان بر عهده دارند و تشکل‌های دانشجویی باید در این زمینه فعال‌تر باشند، باید این تشکل‌ها در دانشگاه‌ها با یکدیگر گفت: وگو کنند.

بابایی در پایان با اشاره به ضرورت فعال شدن تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های استان قم خاطرنشان کرد: از این تشکل‌ها انتظار داریم که در استان قم فعالیت بیشتری را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها