مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: خیران استان تاکنون 200 میلیون تومان برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۶۱۴۶۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، با اعلام اینکه کمپین سرپناه باهدف کمک به ساخت منازل مددجویان تحت حمایت زلزله‌زده کرمانشاه در این استان ایجادشده است، گفت: خیران استان تاکنون 200 میلیون تومان به‌صورت نقدی برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه کمک کرده‌اند که با توجه به در پیش بودن زمستان امیدواریم این کمک‌ها افزایش یابد.                                  

وی بابیان اینکه این نهاد ساخت 200 واحد مسکونی زلزله‌زدگان استان کرمانشاه را برعهده‌گرفته است، افزود: کمیته امداد این استان دستان سخاوتمند خیران و نیکوکارانی که تمایل دارند در این امر خداپسندانه سهیم شوند به گرمی می‌فشارد و آماده دریافت کمک‌ها است.                        

کلامی با دعوت از خیران برای کمک به ساخت منازل مددجویان زلزله‌زده کرمانشاهی بیان کرد: مردم و خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد#041*۸۸۷۷* یا شماره‌حساب بانک ملی 777 کمک‌های نقدی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور واریز کنند.                             

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست این استان تاکنون هفت میلیارد تومان به زلزله‌زدگان غرب کشور کمک کرده‌اند، افزود: این کمک‌ها در قالب 15 محموله به استان کرمانشاه ارسال‌شده است.                                                            

ارسال نظرات