مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه ایوان از اعزام 570دانش آموز ایوانی به مناطق عملیاتی مهران و دهلران خبر داد
کد خبر: ۸۹۶۱۴۹۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، عارف یاسمی"؛ فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 570نفر از دانش آموزان دختر و پسر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی مهران و دهلران اعزام شدند .

وی اظهار کرد: در این اردو ها دانش آموزان از مناطقی همچون قلاویزان ، قرارگاه عملیاتی حضرت امیر(ع) در دوران دفاع مقدس ، نقطه ایثار ، یادمان میمک و . . . بازدید کردند ، همچنین اکیپ های پشتیبانی، امدادی ، راویان و روحانیون تبلیغی و فرهنگی کاروان ها  را همراهی کردند

یاسمی افزود: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادتهای فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن قسم خورده نمایش داده شود و راهیان نور فرصتی برای نمایش رشادتهای شهیدان است.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان اضافه کرد: اردوهای راهیان نور همچون یک انقلاب فرهنگی عظیم بوده و از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.

وی ادامه داد : زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور می توانند با حضور در سرزمینهای عملیاتی درک کنند که چگونه رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دشمن را از خاک میهن بیرون راندند و حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را نیز به آنها ندادند.

 

ارسال نظرات