قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: توجه جدی به واحد‌های تحقیق و توسعه و ارتباط با مراکز دانش‌بنیان و نخبگان و پژوهشگران می‌تواند در ارتقاء محصولات و توسعه بازار‌های داخلی و بین‌المللی تحول ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۰۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، سیدمرتضی بختیاری در بازدید از کارخانه هبلکس رضوی مشهد اظهار داشت: ارتقاء کیفیت محصولات با برقراری ارتباط و تعامل سازنده با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشور، توسعه صادرات و بازرگانی محصول به خارج و ایجاد اشتغال پایدار را به عنوان مهمترین اولویت‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر محصول هبلکس رضوی در سه کارخانه در شهر‌های مشهد مقدس، بیرجند و ورامین تولید می‌شود و برای ۳۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۳۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

بختیاری با اشاره به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر تولید محصولات با کیفیت و فاخر در کارخانه‌های منتسب به آستان مقدس حضرت رضا (ع)، بیان داشت: توجه جدی به واحد‌های تحقیق و توسعه و ارتباط با مراکز دانش‌بنیان و نخبگان و پژوهشگران می‌تواند در ارتقاء محصولات و توسعه بازار‌های داخلی و بین‌المللی تحول ایجاد کند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از زحمات و تلاش‌های مدیریت، پرسنل و کارگران خدوم کارخانه‌های تولید هبلکس رضوی تقدیر کرد و گفت: برآیند و نتیجه این اقدامات، افتخاری برای تولید ملی است و میهن اسلامی مان را به سمت تعالی و توسعه هرچه بیشتر رهنمون خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها